اخبار روز سینما

شایعه جدایی خانم بازیگر هالیوود از نامزد تاجرش!

پس از شایعات به وجود آمده در روزهای گذشته مبنی بر جدایی « سیدنی سوئینی » باز یگر 25 ساله از نامزد تاجرش « جاناتان داوینو » 38 ساله، روز قبل نشریه دیلی میل با انتشار تصاویری از این زوج در خارج از کشور در حال حاضر از ایونت آرمانی در نیویورک. ، آتش شایعات را تا حد زیادی خاموش کرد.

پی ام آپلود- ماجرا از رویداد چند روز قبل کان شروع شد، جایی که «سیدنی سوئین ی» و همبازیش «گلن پاول» بازیگر سرشناس 34 ساله در ایونت فیلم جدیدشان « Anyone but you » با لمس کرد ن و نگاه محبت آمیز بیش از حد در مقابل خبرنگاران باعث برافروخته شدن شایعات رابطه این دو در توییتر شد.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، روز بعد از نشریه های پیپل و پیج سیکس اعلام کرد که چند هفته قبل از «گلن پاول» از نامزدش «جی جی پاریس» مخفیانه جدا شده است و این خبر بیشتر منتشر می شود!شایعه جدایی خانم بازیگر هالیوود از نامزد تاجرش!

اما روزهای سیدنی در خارج از منزلش بدون حلقه نامزدی دیده می شود و باز هم شایعا ت افزایش یافته است.

تا ساعاتی قبل نشریه دیلی میل با انتشار تصاویر مربوط به شب قبل از سیدنی و نامزدش «جاناتان» در حال خارج شدن از آیونت بیوتی «آرمانی» در نیویورک در حالی که ح لقه نامزدی در دست داشت و به شانه نامزدش در حال قدم زدن است. زدن بود، شایعات را تا حد زیادی خاموش کرد.

این نشریه ادعا کرده که این دو با هم مشکلی ندارند و همه چیز بین این زوج همی شه خوب است و آنها در کنار هم خوشحال به نظر میرسند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا