اخبار روز سینما

جنجالی در فضای مجازی درباره فیلم جدید جواد عزتی در فیلم کت چرمی!

جلیقه چرمی به کارگردانی حسین میرزا محمدی و بازی جواد عزتی به عنوان یکی از اولین فیلم های اکران تابستانی معرفی شده است، فیلمی که گفته می شود به دلیل شباهت داستانی به داستان «الکس» با مشکل اکران مواجه شده است. قاچاقچی بزرگ دختران ایرانی به دبی.

به گزارش پی ام آپ، چند روزی است که موضوع توقیف فیلم «کت چرمی» و عدم نمایش آن در موعد مقرر در فضای مجازی مطرح شده است. در همین رابطه خبرآنلاین در گزارشی نوشته است: «برخی از کاربران توییتر از توقیف فیلم سینمایی «کت چرم» به دلیل همخوانی موضوع این فیلم با داستان الکس خبر داده اند. این فیلم فضایی اجتماعی دارد و یک درام معمایی درباره دخترانی است که در مشکلات خرد آسیب دیده اند. چندی پیش شهروز سخنوری با نام مستعار الکس معروف به قاچاق انسان اعدام شد. در روزهای اخیر در فضای مجازی مقایسه هایی بین تم ژاکت چرمی و داستان الکس انجام شده است، برخی از کاربران در توییتر نیز از ممانعت از ساخت فیلم با این مقایسه و احتمال توقیف فیلم صحبت کرده اند.

فیلم «کت چرمی» اولین ساخته سینمایی حسین میرزا محمدی است که جواد عزتی نقش اول آن را بازی می کند. صابر ابر، ستاره پسیانی، گلاره عباسی، عباس جمشیدی فر، سارا حاتمی و رویا تیموریان دیگر بازیگران این فیلم هستند.

«مانتو چرمی» یکی از محصولات بنیاد سینمایی فارابی به تهیه کنندگی و تهیه کنندگی کامران حجازی است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا