اخبار روز سینما

شایعه ازدواج سحر قریشی حقیقت دارد ؟ [+جزئیات]

سحر قریشی ، پس از یک سال جدایی از امیر تتلو و زندگی در دوبی، با انتشار عکس، به شایعه ازدواج سحر قریشی در فضای مجازی دامن زد.

به تازگی، تصویری در استوری سحر قریشی منتشر شده است که به شایعات شوهر سحر قریشی دامن زده و حواشی ازدواج کردن سحر قریشی به همراه داشته است. سحر قریشی و شایعه ازدواجش ابتدا در استوری اینستاگرامش آغاز شد و برخی از رسانه‌ها به آن‌ها زدند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت سحر قریشی به روزهای اوجش

عشوه گری سحر قریشی در باشگاه بدنسازی

شایعه ازدواج سحر قریشی

حالا که نزدیک 8 ماه از جدایی امیر و سحر قریشی می‌گذرد، همه رسانه‌ها به عکس‌هایی هستند که به اشتراک می‌گذارند و حالا او با انتشار عکسی از خودش به همراه دوستش و تولد به او، شایعات ازدواج را در رسانه‌های داخلی تقویت می‌کند. کرد که گویا شایعه است.

او در این استوری، برای تبریک تولد دوستش نوشت:

هر دوستی یک مکان شروع می‌شه و زمان کم کم می‌شه رنگ رنگ به می‌گیره. گاهی ممکن است در یه زمان با مکان آلوده و از انسانیت شروع بشه ولی انقدر می‌تونه و بی ریا باشه هیچ چیزی نتونه خرابش کنه.

در ادامه می‌توانید استوری سحر قریشی را ببینید:

حواشی ازدواج کردن سحر قریشی

سحر قریشی و شایعه ازدواجش

سحر قریشی سینما و تلویزیون ایرانی بوده است که در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش‌آفرینی می‌کند. سحر قریشی متولد سال 1366 می‌باشد. سحر قریشی برای اولین بار در سال 1388 با فیلم لج و لجبازی جلوی دوربین رفته است. سحر قریشی با ایفای نقش یلدا در فیلم دلنوازان به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا