اخبار روز

افت قیمت برای بازار خودرو! / جزئیات

رصد بازار نشان می دهد که امروز برخی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو با افت 3 میلیونی به 20 میلیونی وارد بازار شدند و برخی دیگر تغییر قیمتی نداشتند. افت قیمت محصولات پرطرفدار ایران خودرو در حالی رخ داد که سایپایی ها امروز طعم بیش از کاهش رشد قیمت را چشیدند.

به گفته فعالان بازار خودرو، علاوه بر اخبار مثبت سیاسی، برخی از فعالان به این نکته اشاره می کنند که اعلام قیمت خودروهای مونتاژی که نسبت به قیمت قبلی کاهش چشمگیری داشته، بازار پرطرفدار ایران خودرو را تحت تاثیر قرار داده است.

امروز در میان محصولات ایران خودرو، «هایما اس 5 پلاس» با افت 20 میلیونی بیشترین افت قیمت را داشت و پس از آن، «رانا پلاس» با افت 12 میلیونی مواجه شد.

از محصولات پرطرفدار ایران خودرو می توان به «207 پاناراما اتوماتیک»، «هایما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان می دهد «سمند سورن پلاس» 604 میلیون تومان قیمت داشته و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشته است. «هایما اس 5 پلاس» با قیمت یک میلیارد و 440 میلیون تومان افت 20 میلیونی را تجربه کرد.

در میان محصولات ایران خودرو، «رانا پلاس» 12 میلیون افت داشت و با قیمت 512 میلیون تومان در بازار فروخته شد. «داناپلاس» در بازار امروز 680 میلیون تومان قیمت داشت و 3 میلیون کاهش را به ثبت رساند.

«دنا پلاس توربو اتوماتیک» نیز 897 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارترین های امروز ایران خودرو، قیمت «207 پاناراما اتوماتیک» یک میلیارد تومان بود و تغییری در قیمت نداشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا