اخبار روز سینما

سیر تا پیاز زندگی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی! / از خبرنگاری در ایران تا مدیر برنامه شدن!

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی خبرنگار پارلمانی بود. به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی که بر اثر تومور مغزی در ترکیه درگذشت. وی پیش از این خبرنگار خبرگزاری برنا و روزنامه ایران نیوز بود.

خانم سعیدی در مجلس هفتم خبرنگار پارلمانی بود و گاه از رسانه خود به همراه خبرنگاران دیگر برای پوشش سخنان وزرای دولت احمدی نژاد به صحن دولت می رفت.

سهرا سعیدی همسر بیژن مرتضوی در ایران بود.

خانم سعیدی سی و یکم شهریور وی در سال 1362 در تهران به دنیا آمد. والدین او کارمندان رادیو و مدیران برنامه های تلویزیونی بودند که در جوانی دچار سکته مغزی شدند و فوت کردند. او در دهه 1980 گزارشگر سیاسی بود و در رسانه هایی مانند ایران نیوز و خبرگزاری برنا کار می کرد.

پس از مرگ پدرش کارگردانی را تجربه کرد. پس از آن عازم آمریکا شد. در آنجا مدلینگ را تجربه کرد و بعداً با بیژن مرتضوی آشنا شد و با او ازدواج کرد و  مدیر برنامه‌های نمایش های آقای مرتضوی را بر عهده گرفت. عکس های خانم سعیدی در مجلس و صحن دولت قابل مشاهده است.

برگفته از وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا