اخبار روز سینما

سیر تا پیاز زندگی بهنوش طباطبایی! / ناگفته های خانوم بازیگر را اینجا بخوانید! + عکس

در این مطلب می‌توانید با زندگینامه بهنوش طباطبایی و فعالیت های او آشنا شوید. خانم بازیگر در چند روز گذشته به جتوب سفر کرده و عکس هایی از سفر خود را در فضای مجازی با هوادران به اشتراک گذاشته است.

به گزارش پی ام آپ، در اوایل دهه هشتاد سریال مسافری از هند بهنوش طباطبایی را به عنوان چهره ای جدید در عرصه بازیگری معرفی کرد. پس از آن بهنوش طباطبایی در فیلم ها و سریال های مختلفی بازی کرد. ازدواج بهنوش طباطبایی با مهدی پاکدل یکی از اتفاقات مهم زندگی این بازیگر بود که بعد از چند سال منجر به جدایی آنها شد. بهنوش طباطبایی مدعی است اولین بازیگر زن ایرانی است که به صورت قانونی مدلینگ شده است. بهنوش طباطبایی اکنون 42 ساله و مجرد است.

به گزارش پی ام آپ، سفر بهنوش طباطبایی به جنوب کشور و تور دریایی این بازیگر ادامه دارد و او به تازگی عکس جدیدی از خود در کنار دریا با پوشش قرمز منتشر کرده است.

بهنوش طباطبایی در کنار این عکس متنی منتشر کرده که با استقبال کاربران مواجه شده است. وی نوشت: بیایید کنار هم بنشینیم تا در مهم ترین مسائل با هم سکوت کنیم.

بهنوش طباطبایی کنار ساحل

این تصویر و متن با واکنش هواداران بهنوش طباطبایی همراه شده است. یکی از کاربران به احتمال زیاد با اشاره به ماجرای جدایی بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل، در کامنتی نوشت “چطور ازت گذشتن؟”

یکی دیگر از کاربران نگران پوست خانم طباطبایی است و می نویسد: “قشم و هرمز در این گرما چه می کنی؟! حیف صورت شما نیست که سیاه شود؟ از این قبیل نظرات زیاد است.

تحت عنوان

بهنوش طباطبایی زنان عرب را به چالش زیبایی دعوت کرد

بهنوش طباطبایی به تازگی عکسی با پوشش زنان عرب بازنشر کرد و یکی از هوادارن او نوشت: بهنوش زیبایی خود را به بانوان عرب نشان داد. چه خوشگله این لباس عربی و چه خوشگله بهنوش”

00000

بهنوش طباطبایی از بدنساز تا استاد دانشگاه

زمانی بود بهنوش طباطبایی این بازیگر سینما و صحنه با تمرینات جدی بدنسازی و انتشار فیلم ها و عکس هایش خبرساز می شد اما این روزها با استاد شدن در دانشگاه پیام نور و تدریس روانشناسی تربیتی روحیه دیگری پیدا کرده است.

خانم بهنوش البته هر دو را در کنار هم ادامه می دهد اما مدتی قبل با گذاشتن این عکس نوشتند که مسابقه ای در کار نیست و هرکسی سعی کند رکورد خودش را بزند (نقل به مضمون).

بهنوش طباطبایی

و سپس با انتشار این عکس به همراه تعدادی از دانشجویانش از لذت تدریس در دانشگاه پیام نور گفت.

کلاس های دانشگاه آنلاین است، اما استاد بهنوش طباطبایی دانشجویان را به قدری تحت تأثیر قرار داد که برخی از آنها درخواست ملاقات حضوری کردند و این هم عکس یادگاری:

بهنوش طباطبایی

این شما و این خانم دکتر بهنوش طباطبایی!

بهنوش طباطبایی که یکی از بازیگران زن معروف سینما و ستاره های خوش پوش اکران های عمومی و خصوصی در سال های اخیر بوده است که باید او را خانم دکتر نامید.

بهنوش خانم عکسی از کارت عضویت انجمن علمی روانشناسی تربیتی ایران منتشر کرد و ورودش به خانواده روانشناسی تربیتی را جشن گرفت.

دکتر طباطبایی نوشت: «از سال 1370 در مقطع کارشناسی در رشته روانشناسی عمومی و سپس در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی و اکنون در رشته روانشناسی تربیتی شروع به تحصیل کردم.

من بسیار خوشحالم که عضو کوچکی از این خانواده بزرگ هستم و به این خانواده جدید افتخار می کنم و امیدوارم با یاری خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم موثر باشم. .

Htt 7JkNiOv 2-o0dxDQ,,/BDF6DF36-B005-49DB-B0B2-317E539F5A5D.jpg

عید بهنوش طباطبایی برای مردم ایران

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و صحنه در عید غدیر خم به مردم ایران گل هدیه داد.

این بازیگر با انتشار عکس هایی از خود در صفحه اینستاگرامش نوشت:

“من برات گل خریدم”

از خیابان های کشورم،

من برات گل خریدم

چشمانم را در فاصله ای قابل عبور از همان خیابون باریک بستم تا خود را رها از بلای روزگار تصور کنم، طعم سرگردان شد و امید به زندگی در خنده هایم بازگشت…

عجب کوچه هایی در کشور من هست…

در خسته ترین روزهای زندگیم چه قدرتی به روحم می دهد…

برایت گل خریدم تا به تو عیدی بدهم تا به برکت این عید غدیر جانت سالم و امیدت زنده باشد…

2

3

4

بهنوش طباطبایی اولین بازیگر و مدل ایرانی است

بهنوش طباطبایی بازیگر 42 ساله سینما، تلویزیون و تئاتر با بیش از بیست سال سابقه بازیگری در جدیدترین مصاحبه خود از ورود خود به عرصه مدلینگ گفت و دلیل جالبی برای ورود به این عرصه ذکر کرد. این بازیگر می گوید بازیگران هالیوود برای رونق تولید ملی با برندها همکاری می کنند و او هم همین هدف را دارد.

طباطبایی در این گفت و گو درباره انگیزه خود از انتشار عکس و فیلم از ورزش خود گفت و هدف از این کار را تاثیرگذاری بر زنان جوان و به خصوص میانسال عنوان کرد. در ادامه گزیده ای از صحبت های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش و بازیگری در گفت و گو با مجله فیلم را مشاهده می کنید. .

مدلینگ

مدلینگ یک شغل حرفه ای و پرطرفدار در سرتاسر جهان است و حتی بهترین بازیگران هالیوود نیز این کار را انجام می دهند. نظر من این است که آنها دلسوز صنعت کشورشان هستند و دوست دارند دست به دست هم بدهند و با هم بلند شوند. اکنون در کشورمان در موقعیتی قرار داریم که باید از برندها و محصولات ایرانی حمایت کنیم.

اولین بازیگر زن مدل

از ابتدای فعالیتم یعنی 17-18 سال پیش پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و در مقطعی که میخواستم وارد این عرصه شدم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم از یک برند پوشاک بود (سال 82)، در در آن زمان تبلیغ برای بازیگران ممنوع شد. پس از آن این راه فقط برای بازیگران مرد و اخیراً برای زنان نیز باز شد. فکر می کنم اولین بازیگر زنی هستم که در این سطح از تبلیغات محیطی در زمینه مدلینگ فعالیت کرده ام.

بهنوش طباطبایی

 درآمد مدلینگ

نکته این است که من با برندی همکاری کرده ام که شخصاً محصولشان را دوست دارم. وقتی آن برند به خاطر چهره من رونق می گیرد، به این معنی است که مغازه ای که آن محصول را تولید می کند مجبور می شود افراد بیشتری را استخدام کند و  این برای همه ما برکت به همراه خواهد داشت. نمی خواهم بگویم فقط به خاطر مسئولیت اجتماعی ام وارد این عرصه شدم. قطعا قراردادی وجود دارد اما قرارداد من اصلا در حدی نیست که بخواهد زندگی ام را تغییر دهد.

شرایط همکاری با برندهای خارجی

اگر یک برند خارجی به من پیشنهاد همکاری بدهد، با حساسیت خاصی که دارم بررسی می کنم. آن برند باید برندی باشد که محصول آن در ایران تولید نمی شود و ما نیاز داریم که آن محصول وارد شود. وقتی آن کالا وارد می شود، یک سری افراد آموزش می بینند تا بتوانند در آن زمینه تکنسین باشند و به محصولی که می فروشند خدمات و پشتیبانی بدهند. به این ترتیب برای خود ایرانی ها شغل ایجاد می شود. در این صورت موافق همکاری با برند خارجی هستم. از یک برند ترکیه ای که محصولات آرایشی و بهداشتی تولید می کند پیشنهاد همکاری داشتم و قیمت های بسیار بالایی را به من پیشنهاد دادند، اما قبول نکردم چون دفاع از صنعت خودمان برایم مهمتر است.

ورزش

اگر در زندگی شخصی به موضوعی برخورد کنم که به من جهت داده است، حتما آن را با مردم در میان خواهم گذاشت. مثلا یکی از کارهایی که انجام دادم ورزش بود. فکر می کنم خانم ها کمی از ورزش در حال فاصله گرفتن هستند. مخصوصاً خانم‌هایی که از جوانی دور هستند، این ترس و نگرانی را دارند که مبادا جذابیت و طراوت از آنها گرفته شود. فکر می‌کردم اگر ورزش کردن را نشان دهم، شاید تاثیر مثبتی داشته باشد.

بهنوش طباطبایی

فضای مجازی

زمانی که اینترنت و فضای مجازی آمد، اول یک گاردی نسبت به آن ایجاد شد و از آن سوء استفاده می شد و الان در دوره گذار هستیم. فکر می کنم اگر از اینترنت و فضای مجازی درست استفاده شود می تواند خیلی خوب باشد. من فکر می کنم اگر یک سلبریتی بتواند حتی چهار نفر را تحت تاثیر قرار دهد، بهتر است از این فضا استفاده کند.

نکاتی برای عاشقان بازیگری

به کسانی که علاقه مند به بازیگر شدن هستند، مسیری که طی کردم را حتما توصیه می کنم. می گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر این کار را دوست داری و چقدر می توانی سختی هایش را تحمل کنی و آیا استعدادی داری؟ برای ورود باید از مکان های آموزشی استفاده کنید. شاید ورود به آن آسان باشد، اما ماندن در آن سخت تر است.

حسرت

من در زندگی ام پشیمان نیستم زیرا سعی کرده ام به کیفیت مطلوب زندگی برسم. من تمام تلاشم را کرده ام، موفق شده ام یا موفق نشده ام. مهم این است که تلاش کرده ام و شاید به هدفی که در سر داشتم نرسیده ام اما به برکت آن تلاش به چیزهای دیگری هم رسیده ام که شاید مرا در مسیرهای بهتری قرار داده است.

آرزو

آرزو دارم همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم تا آخرین لحظه زندگی پاک و با کیفیتی داشته باشم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا