اخبار روز

سید احمد خاتمی خطیب این هفته نماز جمعه تهران

سخنران پیش از خطبه های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی است. همچنین معاونت ها و مدیران اجرایی این وزارتخانه نیز در پیشخوان های عبادت مسئولیت مومنان را بر عهده دارند.

نماز جمعه این هفته تهران ساعت 7 اردیبهشت ماه ماه – این مراسم به دبیری سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، سخنران پیش از خطبه های این هفته به مناسبت روز کارگر، سید سلطان مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی است. ضمناً معاونت و مدیران اجرایی این وزارتخانه در پیشخوان عبادت مسئولیت نمازگزاران محترم را بر عهده دارند.

دستگاه‌های حاضر در نماز جمعه این هفته تهران برای خدمت به مردم مؤمن عبارتند از: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روابط عمومی قوه قضائیه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، شهرداری تهران و استانداری تهران.

در مقدمه کتاب منتخب هفته، در آستانه هفته تکریم مقام معلم، کتاب «معلم باید مقدم باشد» اثر سعید ابوالقاضی ارائه شده است. این کتاب که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است مجموعه ای از رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد ارزش و جایگاه معلم، جایگاه تربیت و نقش اخلاق، تعهد و دانش در معلمان، علم و اهمیت یادگیری علم اعتماد به نفس است. ، تعهد و تخصص، وجدان کاری، فرهنگ و تهاجم فرهنگی.

همچنین در بخشی از کتاب مطالبی در رابطه با جایگاه والای شهید مطهری به عنوان معلم برتر، سند توسعه آموزش و پرورش و برخی نمودارهای مهم معلم و آموزش و پرورش گنجانده شده است. علاقه مندان می توانند کتاب «معلم باید اول بیاید» را با 30 درصد تخفیف از غرفه کتاب آدینا جنب مزار شهدای گمنام دانشگاه تهران تهیه کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا