اخبار روز

سورپرایز ویژه دولت برای بازنشستگان کشوری / وام ضروری 4 درصد اینجاست

وام حیاتی 30 میلیونی برای بازنشستگان کشوری با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه برای تامین معیشت این افراد و تامین بخشی از نیازهای اولیه آنان در نظر گرفته می شود.

وام ضروری 30 میلیونی دیشب و امروز به حساب بیش از 32 هزار مستمری بگیر سراسر کشور واریز شد. این پیام مسرت بخش در حالی است که با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران از عصر دیروز بانک عامل برای واریز هفتمین دوره وام ها آغاز شده است.

گروهی از مستمری بگیران پایه ششم نیز طی روزهای گذشته وام 30 میلیونی خود را دریافت کردند.

از زمانی که ثبت نام برای دریافت این وام آغاز شد، با استقبال گسترده بازنشستگان کشوری مواجه شد. در مقاطع مختلف صدها هزار نفر از این بستگان برای دریافت وام حیاتی ثبت نام کرده اند.

صندوق بازنشستگی کشوری با پیگیری و تعامل مستمر با نهادهای ذیربط به دنبال افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد ضمن تسریع در روند پرداخت وام است.

در زیر به نکات مهمی در خصوص وام 30 میلیونی ضروری بازنشستگان کشوری اشاره می کنیم:

شرایط دریافت وام: کلیه مستمری بگیران و مستمری بگیران کشوری که از حقوق و مزایای این صندوق برخوردارند می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز: ارائه اصل و کپی برگه بازنشستگی، کپی شناسنامه و شناسنامه، ارائه مستمری توسط یکی مدارک مورد نیاز برای دریافت این وام شامل ارائه تعهد کتبی برای بازپرداخت وام در شعب بانک صادرات می باشد.

نحوه ثبت نام: مستمری بگیران واجد شرایط می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

مدت بازپرداخت: وام ضروری 30 میلیونی مستمری بگیران کشوری باید در 36 اقساط ماهانه به بانک شرکت بازپرداخت شود.

وام حیاتی 30 میلیونی مستمری بگیران داخلی گامی مثبت در جهت تامین معیشت این افراد تحت تکفل و تامین بخشی از نیازهای اولیه آنان است. امیدواریم با تدابیر و برنامه ریزی های مسئولان مربوطه در آینده شاهد افزایش مبلغ وام و کاهش نرخ کارمزد باشیم.

منبع: ایلانا

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا