اخبار روز

سورپرایز جدید ماسک; پرداخت به کاربران توییتر آغاز شده است

به نقل از شمانیوز

به گزارش سایت طلا، ماه ها پس از اعلام الون ماسک مبنی بر اینکه برخی از کاربران توییتر در آینده واجد شرایط کسب درآمد از طریق تبلیغات خواهند بود، اکنون به نظر می رسد که این شبکه اجتماعی پرداخت پول به این کاربران را آغاز کرده است.

برنامه کسب درآمد توییتر فقط شامل کاربرانی می شود که مشترک سرویس آبی توییتر هستند و توییت های آنها با تبلیغات ارائه می شود. تا به حال، پرداخت های توییتر از چند هزار دلار تا نزدیک به 40000 دلار برای حساب هایی با چندین میلیون دنبال کننده متغیر بوده است. توییتر در یک سری توییت اعلام کرد که قصد دارد در اواخر این ماه کاربران بیشتری را واجد شرایط کسب درآمد کند.

شرایط کسب درآمد با توییتر

دقیقاً مشخص نیست که پرداخت‌های توییتر چگونه تعیین می‌شود یا این شرکت چقدر ذخیره کرده است، اما بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت توییتر، اگر توییت‌های آن‌ها حداقل 5 میلیون بازدید در سه ماه گذشته داشته باشند، حساب‌ها واجد شرایط هستند.

از جمله افراد واجد شرایط می توان به یوتیوبری به نام بنی جانسون اشاره کرد که نزدیک به 10 هزار دلار برنده شد. Elon_alerts، حساب کاربری که فعالیت های ماسک را در توییتر به اشتراک می گذارد، نیز حدود 2200 دلار دریافت کرده است.

توییتر در زمانی که سلطه آن به عنوان یک پلتفرم میکروبلاگینگ در خطر است، پرداخت به کاربران خود را آغاز کرده است. متا اخیراً رقیب توییتر خود به نام Threads را راه اندازی کرد و در عرض چند روز 100 میلیون کاربر ثبت نام کرد. همه این مسائل باعث شد وکیل ایلان ماسک نامه ای به زاکربرگ ارسال کند و متا، سازنده اپلیکیشن Trades را به سوء استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.

علاوه بر این، مدیر عامل کلودفلر هفته گذشته نموداری را نشان داد که نشان می داد جایگاه توییتر در رتبه بندی ترافیک این شرکت پایین آمده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا