اخبار روز

سورپرایز برای متقاضیان وام خرداد ماه

وام آنی بانک کشاورزی با توسعه طرح احسان شرایطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بر اساس سپرده های قرض الحسنه خود در این مجموعه، وام بدون بهره به مبلغ 300 میلیون تومان دریافت کنند.

هرکسی که بخواهد از بانک کشاورزی وام 300 میلیون تومانی بگیرد باید حساب متوسط ​​با مدت حداقل یک ماه و حداکثر 12 ماه داشته باشد. متقاضیان این تسهیلات باید حامی رسمی به شعبه ارائه دهند. برای این تسهیلات سودی دریافت نمی شود، اما چهار درصد کارمزد دارد. البته در برخی موارد بانک از کارمزد چهار درصد نیز چشم پوشی می کند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند می توانند در بازه زمانی حداقل 12 ماهه و حداکثر 36 ماهه اصل مبلغ را به همراه کارمزد بازپرداخت کنند.

با احتساب مبلغ وام و با احتساب مدت بازپرداخت و نرخ کارمزد، مبلغ هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان می باشد. سود کل سرمایه گذاری 24 میلیون تومان و کل سرمایه گذاری و سود آن 324 میلیون تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی چه هدفی داشت و چه هدفی را دنبال می کند؟

یکی یکی از بانک های تخصصی ایران، بانک کشاورزی است که از 31 خرداد 1312 به ارائه خدمات مختلف پولی و مالی پرداخته است. این بانک با هدف تامین مالی بخش کشاورزی و زیرشاخه های آن تاسیس شده و در حال حاضر خدمات ویژه ای به کشاورزان و دامداران کشور ارائه می کند.

در حال حاضر این بانک بیش از 1817 شعبه و 50 شعبه خدمات ارزی و بین المللی در سراسر کشور دارد تا خدمات پولی و مالی را با سهولت بیشتری به مشتریان واجد شرایط و همیشگی خود ارائه دهد./کاماپرس

متقاضیان وام های فوری باید مطالعه کنند

انواع وام های فوری وجود دارد و روش محاسبه سود متفاوت است. به طور معمول بین 18 تا 23 درصد سود به آنها تعلق می گیرد.

به گزارش اعتماد، با توجه به مشکلات معیشتی مردم، تبلیغات وام فوری یک روزه بر در و دیوار اکثر خیابان های تهران به چشم می خورد. اما فقط در شهر نیست که تبلیغات بازپرداخت وام را می بینید، کافی است یک جستجوی سریع در اینترنت انجام دهید تا با انواع آگهی های وام مواجه شوید. به نظر می رسد کلاهبرداران در فضایی وارد عمل شده اند که بانک ها از ترفندهای مختلفی برای جلوگیری از اعطای وام استفاده می کنند.

وام فوری یک روزه روشی فوری برای کسانی است که می خواهند در مدت زمان کوتاهی وام و گزینه های تامین مالی دریافت کنند. وب سایت ها، شرکت ها و شرکت های حقوقی زیادی برای پرداخت فوری وام راه اندازی شده اند. البته در سایت بانک هایی که به سفته اهمیت زیادی می دهند، آگهی های آنی وام نیز قابل مشاهده است.

اگرچه همانطور که از نام آن پیداست انتظار می رود این وام ظرف مدت «یک روز» به دست متقاضی برسد، اما گاهاً ادعا می شود که سپرده گذاری دو تا سه روز کاری به طول می انجامد و تضمینی برای تایید وام در دریافت یک روزه وجود ندارد. اگرچه به نظر می رسد که دو تا سه روز یک عدد خیالی است.

شرایط دریافت وام فوری یک روزه

شرایط دریافت وام فوری را می توانید به صورت آنلاین مطالعه کنید. برای مثال در یکی از سایت ها شرایط دریافت وام فوری از بانک ها ذکر شده است. وام های فوری اغلب برای درمان، ازدواج، خرید خانه و کالاهای خاص به افراد داده می شود. متقاضی وام نه باید چک دریافت کند و نه به بانک بدهکار باشد.

انواع وام های فوری وجود دارد و روش محاسبه سود متفاوت است. به عنوان مثال برخی از بانک ها با سود زیر 5 درصد تسهیلات می دهند و برخی دیگر با سود بالای 15 درصد تسهیلات می دهند. نکته دیگر اینکه متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد. ضامن این شخص باید دارای فرم قانونی یا پروانه کسب باشد. اگر شخصی اسپانسر نداشته باشد باید کارمند رسمی دولت باشد. ضمناً میزان سپرده و سفته توسط بانک تعیین می شود.

مبلغ وام فوری نیز به بانک پرداخت کننده وام بستگی دارد. از حداقل 20 میلیون تومان تا حداکثر یک میلیارد تومان متغیر است. البته اکثر بانک ها به طور متوسط ​​بین 50 تا 200 میلیون تومان وام اعطا می کنند، البته ناگفته نماند که هر چه این مبلغ بیشتر باشد شرایط ضمانت نیز سخت می شود. نرخ سود وام فوری معمولاً بین 2 تا 23 درصد است.

شرایط اخذ وام فوری را در سایت دیگری باخبر شدم. در شرح شرایط اطلاعات خاصی نبود و بیشتر تبلیغاتی بود. به عنوان مثال، در مورد نرخ سود نوشته شده است که بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمناً وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن اعطا می شود و در این بین می توان از چک، سفته یا انواع ضمانت نامه استفاده کرد.

این سایت ها تنها راه اطلاع از شرایط اخذ وام فوری یک روزه نیستند. تبلیغی درباره پرداخت وام فوری در توییتر نیز توجه من را به خود جلب کرد. در متن آگهی با جملاتی جذاب آمده بود: «وام فوری بدون پیش پرداخت، بدون کارمزد و ضمانت، فقط سفته و فقط در مدت 20 روز کاری». در پایان آگهی راه های مختلفی برای ارتباط با یکدیگر وجود داشت. اما واکنش یک کاربر به این موضوع باعث شد که فکر کند چنین وضعیتی ساختگی است و واقعی نیست. اما تبلیغ کننده سعی کرده بود فرد را متقاعد کند که هیچ نقطه ضعف و سودی وجود ندارد و فقط نیاز به تایید است.

آیا وام فوری یک روزه برای مردم جذاب است؟

دشواری دریافت وام از بانک ها و وضعیت اقتصادی مردم باعث شده است که وام های دیگری را انتخاب کنند. به همین دلیل: “وام های فوری از کجا اعطا می شود؟” یکی یکی از سوالات رایج در جامعه است. البته برخی در پاسخ به این سوال از بانک خاصی نام می برند، اما به نظر می رسد اکثریت واقعاً خواهان دریافت این وام هستند و آن را صرفاً یک تبلیغ پر زرق و برق می دانند. مثلا دانشجویی که نیاز فوری به وام دارد می گوید با وجود دو ضامن و هزار و یک مدل ضمانت، ۲۰ روز منتظر است تا وام فوری ۲۰ میلیونی با سود ۱۸ درصد تایید شود.

یکی دیگر می گوید هیچ بانکی برای یک روز وام فوری نمی دهد و فقط مالکان پشت این تبلیغات هستند. او می گوید سه روز منتظر وام 30 میلیونی بود و در نهایت خرید کالا را متوقف کرد، اما اکنون چهار روز است که منتظر استرداد پولش است.

متقاضیان وام فوری باید هشدارها را جدی بگیرند

این وضعیت زنگ خطر را در هر لحظه به صدا درآورده است و هشدارهایی را در مورد سوء استفاده کلاهبرداران با استفاده از تله ای به نام «وام روزانه فوری» ایجاد کرده است. بانک ها نیز می گویند که چنین تبلیغاتی را نمی شناسند و آنها را تبلیغات جعلی می نامند، هرچند برخی گزارش ها نیز حاکی از ارتباط غیررسمی یا به اصطلاح زیرزمینی بین بانک ها و تبلیغ کنندگان وام فوری است.

سابقه پرداخت وام روزانه هر چه که باشد، نمونه های زیادی وجود دارد که کلاهبرداران با ارسال پیامک یا تماس تلفنی از اطلاعات ناکافی شهروندان سوء استفاده کرده و بدون دریافت پیش پرداخت وام، سند و سند وام فوری با شرایط گمراه کننده به آنها پیشنهاد می دهند. ضامن که در صورت قبول شرایط و ضوابط توسط شخص، ملزم به واریز مبلغی به عنوان کارمزد بانکی خواهد بود. به محض واریز مبلغ به شماره حساب مشخص شده، ارتباط تلفن قطع می شود و فقط بوق های مکرر پشت خط شنیده می شود. بنابراین هشدارهای زیادی در این زمینه وجود دارد و متقاضیان باید با چشمان باز به این موضوع بپردازند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا