اخبار روز سینما

«سوران»جایگزین «گیل دخت» شد!

سریال سوران به کارگردانی سروش محمدزاده جایگزین سریال گیلدخت می شود تا تلویزیون با محصولی از حوزه هنری آنتن را تجدید کند.

به گزارش پی ام آپ، با پایان یافتن سریال «گیل دخت» که به صورت هفتگی پخش می شود، شبکه یک فضای خود را با سریال «سوران» محصول حوزه هنری پر می کند.

سریال «گیل دخت» که به قسمت های پایانی خود نزدیک می شود، به زودی جای خود را به سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده خواهد داد. این سریال 18 قسمتی به صورت هفتگی از شبکه 1 پخش می شود.

سوران اقتباسی بر اساس کتاب «عصرهای کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب و تهیه کنندگی مجتبی فروردین است که در 18 قسمت آماده پخش است.

داستان این مجموعه روایتی از وقایع کردستان در اوایل دهه 60 است، روابط عمومی مجموعه به جای خلاصه داستان این متن را در اختیار رسانه ها قرار داده است:  :«همین الانم باورم نمیشه، همش میگم نکنه یه خوابِ شیرین باشه که هر لحظه ممکنه ازش بپرم…؟! /- خواب نیست همه چی عین واقعیته. من و تو و بچه‌هامون…»

سریال سوران یکی از آخرین اجرای زنده حسام محمودی است که در کنار او بازیگران دیگری چون  مهدی نصرتی، علیرضا جعفری، توماج دانش‌بهزادی، مریم کاظمی، مصطفی کولیوندی، محمدرضا صولتی، گلنوش قهرمانی، احمد صدفی، هلن نقی‏لو، روزبه رئوفی، احمد جعفری، علی اکبر اصانلو، ارشیا عبدالهی، آرش نیازی، مدیا ذاکری، حمید محرابی، علیرضا حنفی، شاهو شاهمرادی، سیمین بهفر، با معرفی آسو پاشاپور در این پروژه بازی می کنند.

سروش محمد زاده پیش از سریال سوران ، سریال «سیاوش» را برای شبکه خانگی کارگردانی کرده بود و دو سریال تلویزیونی «همبازی» و «نوار زرد 2» را هم در کارنامه اش دارد. او فیلم سینمایی «چهارشنبه» را هم جلوی دوربین برده است. از سروش محمد زاده به عنوان کارگردان احتمالی «گاندو 3» نام برده می‌‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا