اخبار روز

سود فوری/سرمایه در این روز واریز می شود


به گزارش مانیبان؛ ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرکت هایی که سود سرمایه خود را پرداخت نکرده اند، گفت: مهلت قانونی این شرکت ها به پایان رسیده و هشت ماه قانونی از پایان سال 1402 گذشته است، آیا پرداخت کردند. عدالت یا نه؟ طبق آخرین اطلاعات، خیر.

وی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: شرکت هایی که سود سرمایه را پرداخت نکرده اند همچنان از کارفرمایان خود شکایت دارند و تا جایی که می دانیم نتوانستند این دعاوی را وصول کنند به همین دلیل سود سرمایه را پرداخت نکردند. ” سود سهام، اما زمانی که پرداخت اعلام شد.» خرداد برای مرحله سوم، سود سهام حفظ می شود.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: در صورت عدم واریز سود سهام این شرکت ها، سازمان بورس به طور قطع اقدامات مربوطه را بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که سهامداران برای واریز این سود دارند، انجام خواهد داد.

سود سهامی که اخیرا رئیس سازمان بورس درباره واریز فاز سوم گفته بود: امیدواریم خرداد برای وصول سود و پرداخت مابقی سود البته باید زمان دقیق آن توسط شورای عالی بورس تعیین شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا