اخبار روز

سود به حساب سهامداران / مبلغ و جداول تاریخ واریز شد.


به گزارش مانیبان، با اعلام روابط عمومی سپرده گذاری مرکزی، جزئیات واریز سود سهامداران در هفته چهارم. اردیبهشت ماه این ماه حاکی از آن است که 13 ناشر سود جاری، سنوات و حق تقدم یک میلیون و 706 هزار و 529 سهامدار را که شامل 532 میلیارد و 966 میلیون تومان می شود، به حساب سرمایه گذار سجامی واریز کرده اند.

این گزارش می افزاید: در هفته چهارم اردیبهشت ماه در این ماه 8 شرکت سیمان مازندران، توسعه و توسعه فارس، محصولات بین المللی پارس، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی، قند نقش جهان، سرمایه گذاری ملی ایران، سرمایه و توسعه صنعت غدیر، ایرانیت، 138 هزار و 211 سهامدار سود جاری کردند. که شامل 491 میلیارد و 909 میلیون تومان به حساب وی واریز شد.

سپرده سود سالانه و حق تقدم 5 شرکت

همچنین در این بازه زمانی، 5 ناشر «بیمه زندگی خاورمیانه، تأمین مالی سرمایه امین، بانک کارآفرین، مخابرات ایران، فاکا، دامپروری و دامپروری» سود و حق تقدم سالانه یک میلیون و 568 هزار و 318 سهامدار شامل 41 میلیارد و صمت را در اختیار دارند. قادر به پرداخت 56 میلیون تومبا خواهد بود.

سیستم SJAM چیست؟

لازم به ذکر است سجام یک سامانه زیرساختی برای شناسایی مشتریان برای ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمامی اعضای فعال این بازار اعم از “سرمایه گذاران، مشتریان و مدیران موسسات” در این سامانه تنها یک بار و برای همه، اطلاعات خود را وارد کنند، آن را ثبت می کنند و پس از احراز هویت حضوری، می توانند خدمات را بر اساس داده های تایید شده دریافت کنند.

4129835

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره همراه، آدرس ایمیل و محل سکونت دائمی افراد ثبت می شود و از این پس هیچ موسسه مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار ندارد.

سهامداران می توانند با مراجعه به سایت www.Sejam.ir نسبت به ثبت نام و احراز هویت الکترونیکی سجام اقدام کنند.

مزایای ازدواج

من باید بگویم؛ دریافت کد معاملاتی ورود به بازار سرمایه، دریافت سود جاری، سنوات و سود سهام سرمایه، امکان ورود به درگاه ذینفعان بازار سرمایه و استفاده از خدمات آن از جمله میز خدمات الکترونیک، مشاهده و گزارش دارایی، دریافت اوراق سهام، لیست جلسات و برگزاری «جلسات الکترونیکی، گزارش سود پرداختی، سابقه سود سهام و گزارش حق تقدم استفاده نشده» از جمله مزایای ویژه ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا