اخبار ارز دیجیتال

سودآورترین و موفق ترین میم کوین در تاریخ ارزهای دیجیتال چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقایق

پلتفرم رتبه بندی CoinGecko نتیجه مطالعه اخیر خود را در مورد عملکرد قیمت میم کوین منتشر کرده است. این مطالعه به سودآوری قیمت توکن‌های مبتنی بر میم، بر اساس داده‌های CoinGecko در یک دوره زمانی معین می‌پردازد. در این تحقیق فرض بر این است که زمان شروع دسترسی به داده ها زمان تقریبی خرید است، در حالی که برای فروش و محاسبه سود، بالاترین قیمت ثبت شده تا 14 اردیبهشت 1392 ملاک قرار گرفته است.
به گزارش Crypto News، طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، شیبا اینو موفق‌ترین توکن در این رده از نظر افزایش قیمت بوده است و نسبت به قیمت راه‌اندازی خود در اول آگوست ۲۰۲۰، ۸,۴۲۴,۲۰۲.۳ درصد افزایش یافته است.

از سوی دیگر، دوج کوین برای مدت طولانی موفق ترین سکه مبتنی بر میم بوده و از سال 2013 به عنوان ارز دیجیتال پیشرو در این دسته شناخته شده است.
با این حال، رشد Shiba Inu بسیار مشهود است و در حال حاضر در سه توکن مبتنی بر میم از نظر ارزش بازار قرار دارد. Shiba Inu (SHIB) همچنین به عنوان محبوب‌ترین توکن مبتنی بر میم در ایالات متحده شناخته می‌شود که امسال 60.7 درصد از علاقه کاربران به memecoins در این کشور را به خود اختصاص داده است. شیبا اینو نیز یک انتخاب محبوب در هند است. با این حال، باید دید که آیا محبوبیت SHIB تقاضای جدیدی را ایجاد می کند که می تواند تأثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد.
در زمان نگارش این مقاله، SHIB در محدوده قیمتی 0.000009696 دلار معامله می‌شود که تقریباً 90 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است.

سودآورترین و موفق ترین میم کوین در تاریخ ارزهای دیجیتال چیست؟ اولین بار در Cryptocurrency News. ظاهر شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا