اخبار گیلان

تصویب سه پرونده حریم میراث‌فرهنگی!/ از انارستان املش تا باقرآباد رشت

ولی جهانی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از تصویب سه مورد میراث فرهنگی در استان گیلان خبر داد و افزود: اولویت این اداره کل حفظ حقوق مالکیت افراد و حفظ ارزش هاست. و حفاظت از میراث فرهنگی استان.

به گزاش ریمینو به نقل از دیارمیرزا مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از تصویب سه پرونده میراث فرهنگی در استان گیلان خبر داد.

اما جهانی با استناد به مطلب فوق افزود: با تشکیل جلسه شورای حفاظت از داده های اداره کل سوابق کار و پس از بررسی نظر کارشناسان و هیئت منصفه، پرونده های بازنگری حفاظت از داده ها در منطقه انارستان در املش، مقررات حفاظت از اطلاعات باقرآباد در رشت و کاخ سردار امجد در تالش بود. .

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با اشاره به لزوم تسریع در خط‌کشی بناها و محوطه‌های تاریخی گفت: اولویت این اداره کل حفظ حقوق مالکیت افراد با حفظ و حراست از آنچه هست. از میراث فرهنگی استان حفاظت می کند و لذا سیاست مذکور با دقت و شتاب ادامه خواهد یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری متولیان امر در اعطای وام و همراهی مردم، چالش های حوزه میراث فرهنگی برطرف و تمهیدات رسیدگی به آثار تاریخی بهبود یابد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا