اخبار روز سینما

بهنوش طباطبایی برای آتیلا پسیانی سنگ تمام گذاشت!/جزئیات

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، آتیلا پسیانی بازیگر مسیحی کشورمان بود که در سن 66 سالگی در پاریس فرانسه درگذشت. بسیاری از بازیکنان از جمله بهنوش طباطبایی به درگذشت آتیلا پسیانی واکنش نشان دادند. در زیر می توانید ببینید. آتیلا پسیانی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در ایران بود. خبر فوت آتیلا پسیانی امروز 14 مهر به بازار عرضه شده است. آتیلاپسیانی از سرطان رنج می برد. در زیر یک عکس قدیمی پسیانی و بهنوش طباطبایی را در کنار او می بینید.

بهنوش طباطبایی برای آتیلا پسیانی سنگ تمام گذاشت!/جزئیات

آتیلا پسیانی در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است. مادرش«جمیله شیخی» و همسر او «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است

مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود و دو فرزند پسر و دختر دارد و دخترش ستاره نیز بازیگر است.

او از سال 56 در تئاتر بازی می کند و از سال 57 با فیلم کوتاه «سکوت و سلام» به همراه «شاهرخ غیاثی» جلوی دوربین رفته و از سال 1360 با «عفریت» در کنار «فرشید فلک نازی» در سینما نیز بازی می کند. این بازیگر در سن 66 سالگی دارفانی را وداع گفت.

آتیلا پسیانی در سال 1336 در تهران به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است.

مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود و دو فرزند پسر و دختر دارد و دخترش ستاره نیز بازیگر است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا