اخبار روز

سقوط اصفهان جدی است وزیر میراث چه می کند؟

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس: تصادف اصفهان جدی است و بناهای تاریخی اصفهان آسیب دیده اند و در این شرایط تغییرات پی در پی در مدیریت میراث فرهنگی اصفهان اصفهان را فلج کرده است. و یک سوال وجود دارد که آقای وزیر میراث فرهنگی چه می کند؟

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: فرونشست اصفهان جدی است و بناهای تاریخی اصفهان آسیب دیده اند و در این شرایط تغییرات پی در پی در مدیریت میراث فرهنگی اصفهان به بن بست خورده است.

به گزارش ایلنا، عباس مقتدایی امروز (سه شنبه ۱۳ فروردین) اردیبهشت ماه ماه) شورای اسلامی شهر در تذکری شفاهی گفت: با توجه به اینکه اصفهان جایگاه ویژه ای در حوزه فرهنگ گردشگری دارد، نامه ای از سوی ده ها تن از نمایندگان مجلس به همکاران، افکار عمومی و رسانه ها تقدیم می کنم ، صنعت، علم و کشاورزی مراقبت ویژه ای از این منطقه دارند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: آقای رئیس مجمع! امروز هم کشاورزان اصفهان حرف هایی دارند که بعضا شنیده نشده و نادیده گرفته می شود. البته بحث آب اصفهان که باید مورد توجه قرار می گرفت مطرح نشد.

وی افزود: فرونشست اصفهان شدید است و بناهای تاریخی اصفهان آسیب دیده اند. در این شرایط تغییرات پی در پی در مدیریت میراث فرهنگی اصفهان اصفهان را فلج کرده است و این سوال پیش می آید که آقای وزیر میراث فرهنگی در حال حاضر چه می کند؟ .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا