اخبار روز

بیت کوین دوباره سقوط کرد! /جزئیات

به دلیل یک سقوط ۲.۲۱٪، قیمت بیتکوین زیر ۲۶ هزار دلار را به دست آورد.

بر اساس گزارش منیبان، از آنجایی که به نظر می‌رسد علاقه سرمایه‌گذاران به دارایی‌های پرریسک‌تر تحت تأثیر نگرانی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو قرار گرفته است، بزرگترین ارزهای دیجیتال جهان به ریزش خود ادامه دادند و مطابق با وال استریت سقوط کردند.

علاوه بر این، وال استریت ژورنال نتایج مالی اسپیس ایکس را برای سه ماهه اول سال مالی 2023 در روز پنجشنبه منتشر کرد و فاش کرد که شرکت ایلان ماسک در مجموع 373 میلیون دلار از دارایی های بیت کوین خود را در سال گذشته، ظاهراً به ارزهای دیجیتال ناشی از رکود، تخلیه کرده است.

بیت کوین در ساعت 11:00 صبح دیروز 2.21 درصد کاهش یافت و به 25981 دلار معامله شد و یک دقیقه بعد 4.08 درصد کاهش یافت.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال جهانی در حال حاضر 1.05 تریلیون دلار تخمین زده می شود که 0.69 درصد نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. در حال حاضر 48.16 درصد از کل بازار ارزهای دیجیتال متعلق به بیت کوین است که در یک روز 0.54 درصد کاهش یافته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته 42.88 میلیارد دلار بوده که 34.24 درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیرمتمرکز در حال حاضر 2.42 میلیارد دلار است که 5.64 درصد از کل حجم 24 ساعته بازار ارزهای دیجیتال است، و حجم کل سکه‌های پایدار اکنون 40.42 میلیارد دلار است که 94.25 درصد از کل حجم 24 ساعته است. هر ساعت بازار ارزهای دیجیتال را شکل می دهد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا