اخبار روز سینما

سریال Walker پس از چهار فصل کنسل شد

شبکه «سی‌دبلیو» رسما اعلام کرد که سریال Walker با فصل چهارم به پایان خواهد رسید و دیگر فصل پنجمی برای آن در کار نخواهد بود.

سریال واکر که بازسازی شده‌ای از سریال کلاسیک واکر، رنجر تگزاس بود، به مدت چهار فصل روی آنتن رفت و در نهایت به دلیل مشکلات مالی و تغییر استراتژی شبکه، کنسل شد. «جارد پادالکی»، بازیگر نقش اصلی سریال، در اینستاگرام از طرفداران و عوامل سریال تشکر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال Walker پس از چهار فصل کنسل شد

«جارد پادالکی» نوشت:

به خاطر سال‌هایی که با این خانواده و این استودیو و این شبکه و این هواداران گذراندم تا ابد لبخند خواهم زد. تا یک ماجراجویی دیگر.

واکر داستان «کوردل واکر»، یک تکاور سابق را روایت می‌کرد که پس از دو سال به شهر محل زندگی خود بازمی‌گردد و با چالش‌های مختلفی در زندگی شخصی و شغلی خود روبرو می‌شود.

سریال Walker

این سریال علیرغم داشتن مخاطبان نسبتا وفادار، نتوانست در جلب نظر منتقدان موفق عمل کند. همچنین، تخمین زده می‌شود که هر قسمت از سریال با بودجه‌ای حدودا 550 هزار دلار ساخته می‌شده که برای «سی‌دبلیو» در شرایط فعلی اقتصادی، هزینه بالایی محسوب می‌شد. در نهایت، شبکه سی‌دبلیو به دلیل تمرکز به روی تولید محتوای ارزان‌قیمت‌تر، تصمیم به کنسل کردن این سریال گرفت. آخرین قسمت سریال واکر در تاریخ 26 ژوئن 2024 (6 تیر 1403) پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کنسل شدن سریال Walker پس از چهار فصل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا