اخبار روز سینما

سریال پوست شیر ​​تا آخر فروردین [+جزئیات]

فیلمبرداری سریال پر مخاطب پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به پایان رسید و تکمیل پخش سریال پوست شیر ​​تا آخر فروردین ادامه خواهد داشت.

فیلمبرداری سریال پوست شیر ​​به کارگردانی جمشید محمودی که از مخاطبان‌ترین سریال‌های شبکه نمایش به پایان رسید و تا فروردین 1402 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

پایان پوست شیر ​​معلوم شد

پخش سریال پوست شیر ​​تا آخر فروردین

پوست شیر ​​جمشید محمودی کارگردانی شده است که فیلم‌هایی چون چند متر عشق و شکستن همزمان بیست استخوان را در کارنامه دارد. پوست شیر ​​4 دی 1401 جلوی دوربین رفته بود در نهایت فیلمبرداری آن در تاریخ 24 اسفند 1401 به پایان رسید حالا شاهد پخش فصل سوم و پایانی آن هستیم که تا پایان فروردین فروردین فروردین فروردین فروردین پایان فروردین پایان فروردین پایان پایان پایان یافت. تا تا که هستیم آن آن آن آن پایانی پایانی پایانی پایانی و پایانی و سوم و سوم سوم سوم

پخش سریال پوست شیر

پخش سریال پوست شیر ​​تا آخر فروردین

پوست شیر ​​تجربه جمشید محمودی در شبکه نمایش خانگی که فیلمنامه حاصل همکاری به همراه رضا است. از بازیگران سریال می‌توان به هادی حجازی‌فر، پانته‌آ، صدیقیان، علیرضا کمالی پردیس احمدیه، ژیلا شاهی شهاب حسینی اشاره و تهیه‌کننده سریال هم برعهده نوید نوید محمودی.

پایان پوست شیر ​​در فروردین

پخش قسمت از فصل سوم و پایانی پوست شیر ​​با مثبت از مخاطبان روبه‌رو می‌شود این سریال هر هفته در چهارشنبه ساعت 8 صبح در اختیار بینندگان قرار می‌گیرد.

تمام شدن سریال پوست شیر

داستان: داستان پوست شیر ​​درباره نعیم است. او 15 سال زندانی را به امید دیدن دخترش اسپری می‌کند از بحران‌هایی که ممکن است از دیدارشان به وجود بیاید بی‌خبر است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا