اخبار روز سینما

سریال هفت فصلی کتاب‌های هری‌ پاتر در راه است

سریال هفت کتاب کتاب‌های هری‌ پاتر در راه است: به نظر من که قرار است به هاگوارتز بازگردیم! طبق اخباری اعلام شده اند، کمپانی «برادران وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر وارنر قراردادی برای ساخت سریال سریال سریال تلویزیونی هری هری پاتر در اچ‌بی‌او مکس» است. با وجودی که این قرارداد تا این لحظه نهایی است، اما می‌گوید «جی‌کی رولینک» نیر در این پروژه حضور دارد و قرار است به عنوان تهیه‌کننده این سریال را با وارنر وارنر برادرز تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن تله‌ویژن.

با وجودی که همه اطلاعات زیادی درمورد این پروژه به درز پیدا نکرده اما گفته می شود که هر فصلی از این سریال بر اساس کتاب های هری پاتر پاتر ساخته خواهد شد. این احتمالاً به این معنی است که قرار است وقایع کتاب و فیلم ها را با روایت و داستانی ج.

طبق گزارش منتشر شده، کمپانی های برادران وارنر اچ‌بی‌او امیدوارند بیشتر با ایجاد خطوط داستانی، در دنیای کتاب های رولینگ کنکاش کنند. هر دوی این شرکت مدتی در تلاش بوده اند تا رولینک را وارد جریان این پروژه کنند. اگر این اتفاق می افتد پس از دوازده سال این باری خواهد بود که رولینک قراردادی را برای ساخت یک پروژه بر داستان های هری پاتر پاتر امضا می کند؛ ؛ کند کند کند؛ ؛ ؛ کند کند کند؛ کند کند کند کند آخرین قراردادی که رولینگ برای یکی از داستان های هری پاتر امضا کرد در سال ۲۰۱۱ و برای هری پاتر و یادگاران مرگ – قسمت دوم (هری پاتر و یادگاران مرگ: قسمت 2 2011) بود.

با توجه به این اخبار می توان گفت که هر چند درگیر این پروژه است اما به عنوان عامل اصلی و یا سازنده اصلی این پروژه فعالیت نمی کند ؛ کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند کند. کند کند او تنها یکی از تهیه کنندگان در پروژه بود تا از وفاداری به خط داستان اصلی اطمینان داشته باشد.

مثالی که می تواند نقش سه شخصیت اصلی مجموعه فیلم های هری را «دنیل ردکلیف ردکلیف»،، اما واتسون واتسون واتسون واتسون اما اما واتسون اما اما اما اما اما اما اما اما. حتی ممکن است داستان درمورد این سه شخصیت نباشد.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۱۵ فروردین سال هیچ اطلاعات دیگری در این تلوزیون به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا