اخبار روز سینما

سریال قیام عثمان برای فصل ششم تمدید شد

پس از انتشار فصل پنجم سریال قیام عثمان و موفقیت آن، شبکه آ تیوی (A TV)، این اثر را برای فصل ششم خودش به صورت رسمی تمدید کرد.

سریال تلویزیونی قیام عثمان (Kuruluş Osman)، توسط «متین گونای» کارگردانی شده و قسمت اول آن در تاریخ 20 نوامبر 2019 منتشر شد. این سریال ترکی درباره زندگی عثمان، پسر «ارطغرل» و بنیان‌گذار امپراطوری عثمانی است. صحنه‌های اکشن قوی، گریم و لباس‌های ویژه بازیگران، این سریال را به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها در جهان تبدیل کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال قیام عثمان برای فصل ششم تمدید شد

سریال Kuruluş Osman به روایت جنگ‌های داخلی و خارجی عثمان یکم، مشهور به عثمان غازی، و فرآیند تأسیس و پایه‌گذاری امپراتوری عثمانی می‌پردازد. در این سریال، مبارزات عثمان علیه بیزانس و ایلخانان مغول نمایش داده می‌شود و نشان می‌دهد که او چگونه توانست استقلال حکومت خود را از سلجوقیان روم به دست آورده و یک کشور مستقل تشکیل دهد.

سریال عثمانی با نمره 7.6 از 10 ، مانند سریال قبلی قیام ارطغرل، به نام مهمت بوزداغ، در ترکیه با استقبال خوبی روبرو شده است. در واقع، قیام عثمان در سال 2019 رکورد جذب بیشترین تعداد بیننده‌ها را در تلویزیون شکسته است.

سریال قیام عثمان

«بوراک اوزچیویت»، «رغیب ساواش»، «ییلدیز چاعری» و «اوزگور تورر» از بازیگران محبوب و مطرح ترکیه هستند که در این سریال تاریخی و هیجان‌انگیز ایفای نقش می‌کنند. این اثر تاریخی و اکشن از آثار برجسته‌ی گون‌آی، یکی از شاخص‌ترین کارگردانان ترکیه، است. سریال‌های تاریخی ترکیه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند و مردم ایران نیز از تماشای این سریال‌ها لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال قیام عثمان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/سریال-قیام-عثمان-برای-فصل-ششم-تمدید-شد/

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا