اخبار روز سینما

سریال رخنه درباره چیست؟ – بازتاب آنلاین

از تاریخ 18 اردیبهشت ماه، سریال رخنه به عنوان اولین همکاری مشترک بین وزارت دفاع و سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیما، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

نمایش رخنه از امشب سه شنبه، 18 اردیبهشت ماه هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن رفت. مجموعه تلویزیونی رخنه با تمرکز بر فضای هوایی و با هدف نشان دادن قدرت علمی و دفاعی کشور، در شبکه یک پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال رخنه درباره چیست؟

نمایش رخنه با تولید 30 قسمت، داستان یکی از دانشمندان کشور را به تصویر می‌کشد. این دانشمند به روی موشک‌های ماهواره‌بر و فضایی تحقیق می‌کند و در این مسیر با تهدیدات و خطراتی از سوی بیگانگان مواجه می‌شود.

این سریال دارای ژانرهای مختلفی از جمله حوزه‌های امنیتی، علمی و خانوادگی می‌شود. همچنین، به ظرفیت‌های موجود در مراکز علمی و فناوری کشور در حوزه دفاعی، به ویژه در صنعت هوافضا و تلاش دانشمندان و نخبگان در حوزه پدافندی و دفاعی جمهوری اسلامی می‌پردازد.

سریال رخنه

در سریال جذاب رخنه بازیگرانی همچون «نادر فلاح»، «رامتین خداپناهی»، «امیرحسین صدیق»، «خسرو شهراز»، «بهرام ابراهیمی»، «مریم کاویانی»، «نیلوفر شهیدی»، «حدیث نیکرو»، «سپیده خداوردی»، «علیرضا جلالی تبار»، «ایوب آقاخانی»، «علیرضا مهران» و «علیرام نورایی» نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.

کارگردانی این سریال در ابتدا توسط «علی غفاری» و سپس برعهده «حمیدرضا لوافی» بوده است. رخنه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال رخنه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا