اخبار پی ام آپلود

سریال خوش نشین ها از امشب در شبکه آی فیلم شروع به پخش می کند

به گزارش سایت پی ام آپ، سریال “خوش نشین ها” به عنوان جایگزین سریال “زمانه” در شبکه آی فیلم از امشب پخش می‌شود. این سریال با تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و با چهره‌های مطرحی همچون مرجانه گلچین، علی صادقی و …. در سال ۱۳۸۹ برای نمایش در شبکه سه سیما ضبط شده است. این سریال از امشب شنبه، ۲۷ خرداد هر شب ساعت ۲۱ پخش خواهد شد و مخاطبان می‌توانند قسمت‌های جدید این مجموعه را در شبکه آی فیلم تماشا کنند.

“خوش نشین ها” یک مجموعه تلویزیونی پرطرفدار با بازیگران برجسته‌ای همچون سیروس گرجستانی، محمد کاسبی، سپند امیرسلیمانی، گیتی معینی و بسیاری دیگر است. در خلاصه این سریال، زندگی خانواده‌ای به نام آفاق، دانیال و سارا را دنبال می‌کنیم که پس از یک سفر به خانه باز می‌گردند. اما  دلهره و هیجان زمانی شروع می شود که اردشیر، همسر آفاق، که قرار بود به استقبال آن‌ها بیاید، اینکار را نمی کند و  آن‌ها مجبور می شوند با تاکسی به خانه بروند. اما متوجه می‌شوند که اردشیر خانه را فروخته و ناپدید شده است. صدری، دوست اردشیر (حمید لولایی) نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. این ماجراها باعث شروع یک داستان پرماجرا و هیجان‌انگیز در سریال خوش نشین‌ها می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا