اخبار روز سینما

سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

بدون شک برای شما هم این اتفاق تلخ افتاده است که به یک سریال بسیار جذاب بودید، اما پس از نمایش یک فصل، فصل‌های بعدی در آن مکان‌ها وجود ندارد. منا سب می‌رساند؛ اما در اکثر موارد با پایان فصل اول اتفاقات به اوج خود رسیده و مخاطب را برای تماشای فصل دوم به اصطلاح هایپ می‌کند.

اما برخی از بسته‌های دوم پس از انتشار اولین فصل در می‌خورند و به تعداد زیادی از مخاطبان گرفته تا سریال بودجه فصل آن‌ها کنسل می‌ش و یا به سرنوشت نامعلومی می‌شوند. این اتفاق تبعات زیادی دارد و روی تیم سازنده تا بازیگران و مخصوصا مخاطبان منفی را می‌گذارد. گاهی اوقات پیش می آید که فصل دوم آن ها پس از مدت طولانی ساخته شده و مخاط بان را دوباره قالب امیدوار کرده است، اما در مواردی از این سریال ها نصفه و نیمه باقی مانده است.

بنابراین سریالهای بسیاری وجود دارند که پس از یک فصل کنسل شده اند، اما طرفدارا دوست ندارند فصل دوم یا سوم آن ساخته شده و بیصبرانه منتظر آن باشند. در ادامه به برخی از این عناوین که مستحق فصل‌های بیشتر به آن اشاره می‌کنند.

۱۰. Mindhunter (۲۰۱۷-۲۰۱۹)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

شروع کرد که بر اسا کتابی به همین نام و کارگردانی جو پنهال ساخته شده است. داستان سریال در خصوص دو مامور سازمان اف‌بی‌آی به نام‌های هولدن فورد (جاناتان گروف) و بیل تنچ (هولت مک‌ک الانی) با همکاری روان‌شناس وندی کار (آنا تورو) است. آن‌ها در گفتگو با قاتلان سریالی به دنبال فهمیدن طرز فکر آنها و امیدوار برای کشش دلیل اصلی جنایات توسط آنها هستند.

گویا نام یکی از قاتلان سریالی در فصل اول فاش شده بود، اما سخت پس از مدتی این سریال کنسل شد و مدت زیادی طول کشید تا فصل دوم آن ساخته شود و آن قاتل را دستگیر کنند. بعدها مشخص شد که هزینه تولید زیاد و افت پروژه از حکم لغو این سریال بود، اما سازندگان خیلی درباره آن نگران نبودند. مخاطبان تا فوریه ۲۰۲۳ امیدوار به ساخت فصل دیگری از سریال Mindhunter بودند که از اتفاق نیفتاد و دیوید فینچر لذت بردند، از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال اعلام کرد که این سریال برای همیشه بسته شده است.

۹. فایرفلای (۲۰۰۲-۲۰۰۳)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

این سریال وسترن فضایی به کارگردانی جاس ویدون تنها پس از پخش ۱۱ اپیزود کنسل شد و سه قسمت فصل اول تا مدتی پخش نشد. انتخاب جاس ویدون برای فیلمبرداری سریال به صورت عریض و عصرار شبکه فاکس برای فیلم رداری آن به صورت تمام صفحه از همان اوایل پخش باعث شد تا این سریال جنجالی شروع شود.

برخی از عوامل معتقد بودند این سریال سعی کرده بود موضوع را در یک زمان به تصویر بکشد، اما با وجود این طرفداران خاض خود را پیدا کرده بود. طرفداران کامپیوتری انجام شد تا فاکس را در تصمیم خود تغییر دهید و سپس از شبک دیگری برای پخش سریال استفاده کنید، اما این حرکت آن‌ها نیز نتیجه‌ای ندارد. با این حال، آن‌ها به اندازه کافی از استودیو یونیورسال برای تولید فیلم سینمایی ساخته می‌شوند. آرامش حمایت کنند.

۸. دیزی هل دادنی (۲۰۰۷-۲۰۰۹)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

سریال Pushing Daisies سریال Pushing Daisies که سریال خیلی زود لغو شد و هنوز فرصت احیای آن در تلویزیون بدست نیامده است. این سریال با اعتصاب نویسندگان متوقف شد به این معنی که از سیزده قسمت سفارش داده شده تنها فیلمنامه 9 قسمت نوشته شده بود.

ABC از ت صمیم خود مبنی بر ساخت فصل جدید عقب بکش. علیرغم این تصمیم اتخاذان برای هر دو فصل سریالی که پخش شده بود، بالا بود. طرفداران نیز دیالوگ‌های سریع و سبک بصری عجیب و غریب سریالی که در تلویزی‌ها دیده نمی‌شد را دوست داشت.

۷. فریک ها و گیک ها (1999-2000)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

این سریال با جالب خود، بازیگران نام‌آشنایی مانند ست روگن، جیسون سیگل، جیمز فرانکو و لیندا کاردلینی را در خود داشت و با عنوانی که همیشه سر راهش جود داشت، در اکثر موارد در میان بهترین سریال‌های تلویزیونی تمام دوران قرا ر. داشته و به طور خاص توسعه یافته است.

بزرگ‌ترین دلیل فروپاشی سریال، تغییر عقیده میان روسای NBC بود که پس از ساخت سریال‌های کارگردان آن عوض شد و سعی در تغییر شخصیت‌ها داشت، اما سازندگان دوست دارند به طور دقیق‌تری این دبیرستان را به تصویر بکشند.

۶. رژیم غذایی سانتا کلاریتا (۲۰۱۷-۲۰۱۹)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

لغو این سریال نتفلیکس خشم مخاطبان را بسیار دیگر از عناوین ذکر شده برانگ یخت. درو بریمور تیموتی اولفینت در این سریال کمدی ترسناک به ایفای نقش پرداخته‌ها و نقش یک زوج متاهل را بازی کرده‌اند که در یک املاکی کار می‌کنند. چه شخصیت هایی «شیلا» با بازی بریمور علاقه مند به گوشت انسان ها می شود، زندگی برای آن ها پیچیده تر می شود.

رژیم غذایی سانتا کلاریتا نیز تنها پس از پخش سه فصل کنسل شد و طرفداران بی‌صبرا نه تماشای ادامه این سریال هیجان‌انگیز هستند و پویایی میان این زوج را استا می‌کنند. این طرفداران را در جای حساسی ول کرده و برخی از آن‌ها باور دارند که این سریال نسبت به عناوین دیگر لیاقت را بیشتر برای ساخت فصل جدید دارد و حتی ممکن است از آن ‌ها عنوان کرده‌اند که ممکن است به خاطر موضوع اشتراک خود را قطع کنند.

۵. تیتان‌های نوجوان (۲۰۰۳-۲۰۰۶)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

برای دوست داشتن و تماشای این انیمیشن نیازی نیست که دارای احساسات کودکانه داش باشید. هزاران نفر از کاربران در سایت‌هایی مانند ردیت موافق هستند که این سریال انیمیشنی جلوتر از زمان خود بود. از بهترین قسمت‌های آن از مضامین احساسی برخی افراد هستند که در کمتر انیمیش‌های مخصوص کودکان می‌بینیم. این سریال نیز بر اساس کیمک دی‌سی به همین نام ساخته شده است.

Teen Titans تا فصل پنجم و پایانی آن نیز ساخته شد. با این وجود، برخی از طرفداران فکر می‌کنند که این سریال انیمیشنی مستحق یک فصل است و روایت داستان‌های بیشتر بود.

۴. رم (۲۰۰۵-۲۰۰۵)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

سریال تاریخی «رم» از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ در حال پخش بود و موفق به دریافت جوایز متعدی شد. داستان آن در قرن اول قبل از میلاد جریان داشت و شخصیت‌های تاریخی واقعی را به همر اه نسخه‌های تخیلی دو سرباز رومی را دنبال می‌کند.

جالب است بدانید تنها دو فصل از 5 فصل برنامه ریزی شده است این سریال پخش می شود و بسیار از محتوای آن به دلیل هزینه های زیادی که برای HBO و BBC به همراه در فصل آخر گنجانده شده است. برخی از طرفداران می‌گویند این سریال راه را برای پخش سریال بازی تاج و تخت هموار کرده و گروهی دیگر از پایان‌بندی شتاب‌زده آن احساس تاسف می‌کنند.

۳. آژانس کارآگاه جامع دیرک جنتلی (۲۰۱۶-۲۰۱۷)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

این مجموعه کارآگاهی علمی‌تخیلی از کتابی با همین نام الهام گرفته شده بود و کارآ گاهی به نام «درک جنتلی» را دنبال می‌کند که در تحقیقاتش درباره جنایات مبهم معتقد است که همه چیز به هم مرتبط بوده است. برخی از بینندگان از این واگرایی با داستان رمان خوششان نمی‌آمد. برخی دیگر فکر می کنند که شورانرهای سریال به خوبی از اقتباس آن برآمدند.

این در عین ناباوری به دلیل سریال بیننده کنسل شد و خبر لغو آن پس از پخش قسمت پایانی فصل دوم اعلام شد و خشم طرفداران متعصب آن را به همراه داشت. آن‌ها بیش از صد هزار امضا برای ساخت فصل دیگری از آن جمع‌آوری کردند که متاسفا را به جایی نرسیدند.

۲. مرده مثل من (۲۰۰۳-۲۰۰۴)

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

این سریال درام کمدی شبکه شوتایم داستان شخصیت اصلی، جورجیا لاس را در زندگی پس از مرگش به عنوان یک «ریپر» دنبال می‌کند. رایان فولر، سازنده سریال، به دلیل اختلافات پس از پنج قسمت، سریال را ترک کرد و به نظر می‌رسد که این مشکلات به حذف سریال نهایی منجر می‌شود. با این حال، چند سال بعد از یک فیلم با عنوان Dead Like Me: Life After Death منتشر شد.

۱. ۲۰۰۴ـ۲۰۰۳) Venture Bros

سریال های کنسل شده
سریال‌های کنسل شده‌ای که مستحق یک فصل دیگر هستند

این انیمیشن اکشن کمدی ادالت سوییم از خیلی جهات جلوتر از زمان خود بود. طرفداران حتی آن را با سریال‌های جدیدتری مانند هارلی کویین مقایسه می‌کنند که چگونه می‌توان ابرقهرمانی‌ها را از هم جدا کرد، اما در قالب شخصیت‌های قعی و کمدی عالی ترکیب می‌شوند.

تماشاگران از لغو سریال در خلال نگارش فیلمنامه فصل هشتم آن نامید شدند. The Venture Bros را به پایان می رساند و قرار است نود روز پس از انتشار DVD در HBO Max در قرار گرفتن قرار گیرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا