اخبار روز

حضور ناموفق دلار در کانال ۶۰ هزار تومانی


به گزارش منی،بازار ارز غیررسمی تهران در هفته های گذشته شاهد ی ک سیکل کاهشی بوده است. پس از بررسی‌های سیاسی و کاهش احتمالات مربوط به تشدید درگیری‌های منطقه‌ای، قیمت شاخص‌های ارزی افت چشمگیری را تجربه کرد. در همین راستا نرخ دلار آزاد با عبور از چند کانال قیمت ۶۱ هزار تومان رسید. اما حضور نرخ دلار در کانال ۶۰ تداوم نداشت و پس از یک روز ایز به کانال‌های ۶۱ و ۶۲ هزار تومانی بازگشت.

مریکایی به کانال ۶۰ هزار تومان رسید. این حضور نیز مانند جستجو پیشین دلار برای تثبنشتاین نی ناموفق بود. از تحلیلگران بازار بازار تهران معتقدند که بازار به دنبال سیاسی مثبت است و علت تغییر رویه در روز عدم مخابره مذکر است. این افراد آینده نرخ ارز را با شکل فرضی گرفتن آتش‌بس کاهشی می‌دانند.

اما در برخی دیگر از بررسی های اقتصادی بر این که عدم حضور دائمی دلار در کانال هزار تومانی نشانگر برخورد با وجود سخت است. این افراد معتقدند که حدفاصل تومان بازه‌ای بود که مقاومت در برابر توج هی نشد. ————— تم اِزهن بود قودتتتهتهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههتتتتتتتتررررررانز

اما کانال‌های ۶۰ و ۶۱ هزار تومانی نرخ پایان سال گذشته و آغاز سال جد عبو راز این کانال‌ها مسیر راحتی را در پیش ندارد. این عوامل تغییر رویه بازار در روز و رای برخورد کانال ۶۰ هزار تومانی می‌دانند.

دیروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۲ روز دوشنبه در رقم ۶۱ هزار و ۱۵ تومان پول شد. همزمان با تغییر روند قیمت ارز، نرخ‌های طلایی بازار نیز در روز افزایش یافت. تومان از نرخ پیشین در رقم ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید. نیم و ربع سکه نزار تومان رشد در ارقام ۲۳ می لیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شدند.

منبع: دنیای اقتصاد


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا