اخبار ورزشی

سرمربی جدید نساجی فردا معرفی می شود/ رحمتی به خبرنگاران پاسخ می دهد

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مراسم معرفی رسمی سید مهدی رحمتی مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران با حضور صادق درودگر مدیرعامل جدید این باشگاه پیش از برگزاری نشست خبری در محل تمرین سرخپوشان. قائمشهری انجام خواهد شد

باشگاه نساجی مازندران نیز پس از انتخاب «فرهاد کوچ زاده» به عنوان سرپرست جدید، روز شنبه همزمان با معارفه سرمربی جدید، مراسم معارفه سرپرست جدید و تجلیل از اسماعیل اسماعیلی را برگزار می کند. باشگاه. .

بدین ترتیب باشگاه نساجی مازندران برنامه تمرینی تیم فوتبال نساجی را از ساعت 17 روز شنبه 12 تیرماه در ورزشگاه اصلاح کرد. شهید وطنی قائم شهر محل پذیرایی این تیم از حریفان در مسابقات لیگ برتر اعلام شد.

بر اساس اعلام باشگاه نساجی، هواداران می توانند با حضور در ورزشگاه شهید وطنی اولین تمرین تیم نساجی را تماشا کنند. کارکنان فنی و بازیکنان تازه وارد شدن به این تیم علاوه بر این، اولین کنفرانس مطبوعاتی سید مهدی رحمتی سرمربی و صادق دروگر در کنار خبرنگاران از ساعت 14 روز شنبه در سالن شهرداری قائم شهر انجام خواهد شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا