اخبار ورزشی

عصبانیت ساپینتو جواد خیابانی را هم عاصی کرد!

به گزارش پی‌ام‌آپ، جواد خیابانی گزارشگر و مجری قدیمی و مشهور فوتبال با اشاره به اتفاقات دربی دیروز و قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

خیابانی : درست است که دیشب شاهد اتفاقات بحرانی در ورزش بودیم اما از ابتدا اینگونه بوده است. از اولین بازی های استقلال و پرسپولیس یک بازی نیمه تمام مانده و یک دروازه بان سیلی به گوش داور زده است و این اتفاقات طبیعی است.

وی افزود: حتی در دربی‌های زیادی بدتر از بازی دیروز جنجال به پا شده است. این اتفاقات در دربی مصر یا منچستر یا دربی میلان هم رخ داده است. نه اینکه فکر کنیم چقدر بد بود که دیروز در دربی تهران دعوا شد. این در همه دربی ها و در همه مسابقات است.

عصبانیت ساپینتو جواد خیابانی را هم عاصی کرد!

این گزارشگر تلویزیون سپس به انتقاد از رفتار ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال پرداخت و تاکید کرد: مربیان خارجی زیادی در استقلال حضور داشته اند. زمانی که بازی ها برگزار می شد، هواداران استقلال برای حمایت از تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه می رفتند و زمانی که تاج بازی می کرد، هواداران پرسپولیس از تیم مقابل حمایت می کردند.

آنها با هم دعوا و دعوا می کردند، خیابانی افزود: اما ما چنین رفتاری را از استانکو، برانکو و رایکوف ندیدیم. ما ندیده ایم که آنها اینگونه رفتار کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا