اخبار روز

تغییر ساعت کاری ادارات این استان از فردا!/جزئیات

به نقل از شمانیوز، ساعت کار دستگاه های اجرایی استان بوشهر از شنبه 10 تیر لغایت 24 شهریور از ساعت 18 الی 13 خواهد بود.

اصغر جعفری معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری بوشهر شب گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: برای حفظ پایداری شبکه سراسری برق و کاهش عدم تعادل بین تولید و مصرف برق، ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان بوشهر از شنبه 10تیر لغایت 24 شهریور از ساعت 6 الی 13 خواهد بود.

وی ادامه داد: مابقی ساعات کار کارکنان در استان بوشهر باید در قالب نوبت کاری و طبق هماهنگی های لازم جبران شود.

جعفری افزود: همچنین ساعت کار مادران شاغل دارای فرزند زیر 6 سال، افراد دارای معلولیت و افرادی که در حومه شهرهای محل خدمت به آنها سکونت دارند با هماهنگی های لازم در یک ساعت شناور تعیین می شود. سرویس دستگاه و مدیران دستگاه های موضوع بخشنامه ممکن است تشخیص خود را برای سایر موارد مشابه در همین چارچوب انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر بیان کرد: ساعت کاری مراکز درمانی، بیمارستان ها، اورژانس ها، آتش نشانی، امداد جاده ای، پست های نظامی و انتظامی، ادارات اجرایی و خدمات شهرداری ها و واحدهای عملیاتی دستگاه های اجرایی شعبه های مربوط به ماده 12 قانون امور گمرکی شامل آگهی نمی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حوزه بانک ها ساعت کار فقط واحدهای ستادی اصلاح شده و ساعت فعالیت شعب توسط شورای هماهنگی بانکداری استان تعیین می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا