اخبار روز سینما

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

تنها یک روز به نوروز و سال نو در تقویم شمسی مانده و حالا شبکه‌ی نمایش خانگی فیل ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی را اعلام کرد.

صبح امروز، فیلیمو اعلام کرد که روز پخش برنامه مهمونی به کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب، روز سه شنبه، اول فروردین ۱۴۰۲ پخش خواهد شد و ساعت انتشار قسمت 1 مهمونی در 8 صبح اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

اولین عکس از برنامه مهمونی ایرج طهماسب

بازگشت برنامه محبوب مهمونی تایید شد

ساعت پخش روز و ساعت برنامه مهمونی اعلام شد !

ایرج، پس از اینکه با برنامه‌ای کلاه قرمزی پس از 25 سال از تلویزیون کرد، سال گذشته با برنامه‌ای که اسم مهمونی در شبکه‌های نمایش خانگی خانگی مهمان خانه‌ای مردم مردم است.

چندی پیش شبکه‌ی نمایش خانگی فیلیمو اعلام کرد که فصل دوم این مجموعه ساخته شد و در عید نوروز تا مهر ماه ماه پخش خواهد شد. ساعت پخش قسمت اول برنامه مهمونی ایرج طهماسب در ساعت 8 صبح اعلام و چهار قسمت ابتدایی آن پشت سر هم می‌شوند و پس از آن، به صورت هفتگی از فیلیمو به انتشار می‌رسند.

در ادامه می‌توانید پوستر دوم مهمونی را ببینید:

روز پخش برنامه مهمونی

ساعت پخش قسمت اول برنامه مهمونی ایرج طهماسب

مهمونی یک ایرانی در ژانر گفتگوی مجموعه با مجموعه، کارگردانی و مجری گری ایرج است که از نوروز ۱۴۰۱ در شبکه‌های شبکه‌ای خانگی پخش می‌شود. در این مجموعه از شخصیت های عروسکی جدید و متفاوت رونمایی شده است.

هوتن شکیبا کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل، الی امامی، امیر ادیب و شعبانی صداپیشگان مجموعه‌اند عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما شیما شیما، علی پاکدست پاکدست و شهبازی، گردانندگان عروسک‌های این.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا