اخبار روز سینما

ساخت فصل هفتم سریال پایتخت شروع شد

با انتشار اطلاعات مختلف درباره فصل هفتم سریال پایتخت ، ساخت این فصل جدید وارد مرحله پیش تولید شده و بازیگران در ماه مرداد مقابل دوربین خواهند رفت.

از زمان‌های قبل، ساخت فصل جدید پایتخت همواره موضوع بحث بوده؛ یک روز خبر از ساخت نسخه سینمایی این سریال منتشر می‌شود و روز بعد منکر شدن این امر. یک روز دیگر نیز خبر از تولید پایتخت به صورت معمولی یعنی به صورت سریال در رسانه‌ها به انتشار می‌رسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت فصل هفتم سریال پایتخت شروع شد

انتشار اخبار مختلفی درباره ساخت پایتخت 7 از جمله نسخه سینمایی آن، مخاطبان را در انتظار نگه داشته بود، اما با قاطعیت می‌توان گفت که فصل جدید این مجموعه در قالب سریال ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود سریال پایتخت 7 در نوروز 1404 راهی آنتن شود. عید نوروز برای طرفداران این سریال با کمی حسرت همراه خواهد بود چرا که «سارا» و «نیکا» و «مهران احمدی» در این فصل حضور نخواهند داشت.

فصل هفتم سریال پایتخت

هنوز از داستان و جزئیات بیشتر این فصل خبری منتشر نشده، اما خبر حضور «سیروس مقدم» به عنوان کارگردان در فصل جدید، نوید بخش تکرار موفقیت‌های پایتخت در فصل‌های گذشته است. به نظر می‌رسد عوامل این سریال تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا فصل هفتم نیز مانند شش فصل قبلی، خاطره‌انگیز و پرمخاطب باشد. باید منتظر ماند و دید که آیا پایتخت 7 می‌تواند بار دیگر رکوردهای پربیننده‌ترین سریال نوروزی را جابجا کند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فصل هفتم سریال پایتخت چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا