اخبار روز

دانشگاه های اسپانیا روابط خود را با دانشگاه های اسرائیل قطع کردند

به گفته منابع خبری، دانشگاه های اسپانیا روابط خود را با دانشگاه های اسرائیل قطع کرده اند.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دانشگاه های اسپانیا روابط خود را با دانشگاه های اسرائیل قطع کردند.

در همین راستا منابع خبری اعلام کردند که 50 دانشگاه اسپانیایی روابط خود را با دانشگاه های اسرائیل قطع کرده اند.

این اقدام در حمایت از نوار غزه و در محکومیت نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

این هفته دانشگاه های اسپانیا به جنبش جهانی دانشجویی در حمایت از فلسطین پیوستند و دانشجویان دانشگاه های اسپانیا در مادرید، پایتخت آن کشور، خیمه های همبستگی با فلسطین برپا کردند و خواهان پایان جنگ در غزه و توقف سرمایه گذاری در غزه شدند. سرزمین های اشغالی

به گزارش تلویزیون ای بی سی نیوز، ده ها دانشجو در اسپانیا بیش از یک هفته را در چادرهای تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین در محوطه دانشگاه والنسیا گذراندند.

بر اساس گزارش این رسانه، اردوهای مشابهی از روز گذشته دوشنبه در دانشگاه بارسلونا و دانشگاه باسک برگزار شده است. گروهی به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه های دولتی مادرید اعلام کردند که در روزهای آینده اعتراضات خود را علیه جنگ تشدید خواهند کرد.

این در حالی است که هر روز تظاهرات مشابهی در سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اشغالگران قدس در غزه برگزار می شود.

تحولات غزه در حالی ادامه دارد که گردان های قسام اعلام کردند که از یک موشک پشت سر هم برای حمله به بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی D9 در جنوب شرقی منطقه السبرا در شهر غزه استفاده کرده اند.

گردان های قسام اعلام کردند که دو خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون شهر غزه با موشک های ضد زره یاسین-105 و بمب شواز مورد حمله قرار دادند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در شرق رفح در جنوب نوار غزه به کمین نظامیان صهیونیست حمله کردند.

قسام اعلام کرد که پس از ورود نیروهای رژیم صهیونیستی متشکل از سه خودروی زرهی و یک بیل مکانیکی، دهانه یک تونل را منفجر کرد که در نتیجه تعدادی از سرنشینان کشته و تعدادی دیگر مجروح شدند.

گردان های قسام همچنین با خمپاره نظامیان صهیونیست را در جنوب محله الزیتون شهر غزه درهم کوبیدند.

نیروهای شهید عمر القاسم تاکید کردند که نیروهای اشغالگر را در نزدیکی منطقه فرودگاه در شرق رفح با 107 موشک هدف قرار داده اند.

نیروی قدس همچنین اعلام کرد که مرکز فرماندهی و کنترل نیروهای اشغالگر در محور نتساریم در جنوب شهر غزه هدف حمله خمپاره ای قرار گرفت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا