اخبار روز سینما

ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max رسما تایید شد [+جزئیات داستان و بازیگران]

ما سعی کردیم در مقاله ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max رسما تایید شد [+جزئیات داستان و بازیگران] نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ساختصار سریال هری پاتر توسط HBO Max به طور رسمی اعلام شد. این سریال جذاب توسط شرکت برادران وارنر ساخته شده و در آینده نزدیک پخش خواهد شد.

پیش‌تر خبرهایی درمورد ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max به گوش رسیده بود ولی هیج منبعی این خبر را متوجه شده بود. اما حالا اعلام دیوید زاسلاو، مدیر برادران دیسکاوری، ساخت این سریال مهیج رسماً تایید شده است. برادران وارنر برای این سریال با جی کی رولینگ (خالق هری پاتر) رایزنی‌های داد که ظاهراً در آن موفق بوده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین سریال های HBO در سال 2023 ; 10 سپتامبر 2023

ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max رسماً شدید شد

همان طور که پیش‌تر در اخبار سینما و تلویزیون می‌خواند، گزارشاتی مبنی بر ساخته شدن سریال هری پاتر برای HBO Max منتشر شده و حالا شرکت برادران وارنر تایید کرده است این سریال اقتباسی با همکاری جی کی، خالق هری پاتر در دست ساخت قرار دارد. گزارش اعلام سازندگان، روایت داستان سریال کاملاً به وقایع کتاب‌ها وفادار خواهد بود. باید به نکات هم اشاره کنیم که بازیگران نقش‌های مختلف داستان‌های هری پاتر را ایفا خواهند داشت. پخش این سریال هم برای یک دهه برنامه ریزی شده است. دیوید زاسلاو، مدیر برادران وارنر دیسکاوری بعد از اعلام این خبر گفت:

من و همسرم برای هر یک از سه فرزند خود کتابهای هری پاتر را می‌خوانیم. این واقعاً یک اتفاق متاثر کننده است که در طی 10 سال مردم می‌تواند هری پاتر را از HBO تمناش کند.

از زمان سرویس استریم مکس توسط وارنر. در همین راستا هم زسلاو چند بار رولینگ را در انگلستان ملاقات کرد. او حتی در جریان جنجال‌های پیرامون رولینگ، به حمایت از این نویسندره‌ای بریاتان می‌پردازد.

مثلا:

از اینکه به طرفداران این فرصت را بدهیم تا ماجرای کاملا جدید را هاگوارتز داشته باشند، بسیار خرسند هستند. هری پاتر یک پدیده فرهنگی است؛ وجود عشق و آشتیاق به دنیای جادویی کاملا واضح است. با همکاری شرکت برادران وارنر، تلویزیون [HBO] و جی کی، در این سریال جدید سرویس به به معمار تک کتاب‌ها می‌بینند و طرفداران می‌توانند از تماشای در طی چندین سال، تعداد زیادی را تماشا کنند.

جی کی رولینگ هم در رابطه با ساخت سریال هری پاتر توسط سرویس مکس گفت: «تعهد وفاداری وفاداری Max به کتاب‌ها من مهم است و بسیار مشتاق تا بخشی از اقتدار باشد که می‌دهد تا میزان زیادی از عمق و جزئیات توسط یک سریال تلویزیونی تلویزیونی طولانی ارائه شده است.»

سرویس مکس با همکاری فیلم، برادران وارنر، رولینگ،،،، کنلی-لتز به ساخت این پرداخت. هری پاتر

دنیای جادویی. تا به حال مجموعا ۶۰۰ میلیون نسخه از کتابهای هری پاتر در سراسر جهان به فروش رساسده.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت سریال هری پاتر توسط HBO Max چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با پی ام آپلود در میان قرار.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا