اخبار روز سینما

ساخت برق لب فانتزی در خانه! / با این برق لب زیبایی تان رو چند برابر کنید!

برق لب یکی از ضروریاتی است که معمولا حانم ها از آن برای چند برابر کردن زیباییشان استفاده می کنند. در این مطلب آموزش ساخت برق لب را در خانه داریم.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

برق لب یکی از اکسسوری های جذاب کیف آرایش زنانه است که زیبایی آرایش لب و صورت را دو چندان می کند. اما بسیاری از افراد فکر می کنند که خرید برق لب غیرضروری است و دوست ندارند هزینه زیادی برای خرید برق لب پرداخت کنند.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

نگران نباشید با راه حل ما می توانید بدون صرف هزینه در منزل یک برق لب جذاب بسازید. ساخت برق لب در خانه یک فعالیت هیجان انگیز است که می توانید با دوستان خود انجام دهید.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

سعی کنید برق لب را در خانه درست کنید و از استفاده از آن لذت ببرید. به احتمال زیاد، شما در حال حاضر بسیاری از مواد مورد نیاز خود را در خانه دارید. از موم زنبور عسل برای رژ لب سفت تر، از وازلین برای ترکیب مواد یا روغن نارگیل برای افزایش رطوبت استفاده کنید.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

ساختن برق لب در خانه

  • 2 قاشق غذاخوری وازلین را در یک کاسه قابل استفاده در مایکروویو بریزید. اگر می خواهید، از 2 کاسه برای ایجاد 2 سایه مختلف از براق استفاده کنید، یا از 1 کاسه برای ایجاد چندین لوله از همان سایه استفاده کنید. از آنجایی که کاسه نیازی به نگه داشتن زیاد ندارد، می توانید به جای خراب کردن کاسه بزرگتر از یک کاسه بسیار کوچک استفاده کنید.
  • ۱ قاشق غذاخوری رژ لب را به ظرف حاوی وازلین اضافه کنید. از رژ لب کمتر برای یک روکش براق یا بیشتر برای سایه روشن تر استفاده کنید. فقط یک تکه کوچک را از لوله رژ لب بردارید و به کاسه همزن اضافه کنید. اگر رژ لب ندارید، می توانید از سایه چشم یا رژگونه هم برای رنگ دادن به برق لبتان استفاده کنید. همچنین می توانید 1-2 قطره از اسانس مورد علاقه خود یا مقداری زرق‌وبرق را در این مرحله به مخلوط اضافه کنید.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

  • از یک قاشق یکبار مصرف برای مخلوط کردن وازلین و رژ لب استفاده کنید. فقط 10 ثانیه یا بیشتر مواد را هم بزنید تا مطمئن شوید که خوب مخلوط شده اند.
  • برق لب را به یک ظرف تمیز منتقل کنید. می توانید از لوله های براق کننده لب، لوله بستنی، قوطی یا هر ظرف دیگری که دوست دارید استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که هر ظرفی که استفاده می کنید دارای درب باشد.
  • پس از ذوب و مخلوط شدن، لعاب را سریع به ظرف ها منتقل کنید. هر چه گرمتر باشد، کار با آن آسان تر خواهد بود.

این براق کننده لب جذاب را خودتان انجام دهید

  • قبل از استفاده، اجازه دهید براق کننده لب حدود 20 دقیقه خنک شود. برق لب را روی پیشخوان بگذارید یا در یخچال بگذارید تا کمی سریعتر خنک شود. پس از خنک شدن، آبریزش ندارد و قوام کاملی برای استفاده خواهد بود.
  • این برق لب برای نگهداری در کیف یا میز کار شما عالی است و یک هدیه عالی می باشد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا