اخبار روز سینما جهان

علاقه زک اسنایدر به کارگردانی برای استودیوی مارول!/جزئیات

شاید کارگردانی زک اسنایدر برای مارول برای بسیاری از طرفداران جذاب خواهد بود. اسنایدر کارگردان فیلم های جالبی  دی سی را کارگردانی کرد و می خواهد با این استودیو کار کند.

زک اسنایدر ممکن است پس از حضور در DCEU دنیای ابرقهرمانان را پشت سر گذاشته باشد. اما این بدان معنا نیست که در آینده باز نخواهد گشت. آیا او با پیوستن به MCU به این ژانر بازخواهد گشت؟ شاید، اما به شرطی که به او اجازه دهند شخصیت هایی را که با آنها کار می کند انتخاب کند.

کارگردانی زک اسنایدر برای مارول

با وجود ایجاد جنجال های زیادی در بین طرفداران، کار اسنایدر در دنیای اقتباس از کتاب های کمیک ابرقهرمانی بزرگ خواهد بود. دی سی راه اندازی شد و پروژه آنها با واکنش های متفاوتی از سوی مخاطبان و منتقدان مواجه شد.

به کارگردانی زک اسنایدر برای مارول

اگرچه او اکنون از مردان و زنان شنل پوش دور شده است، تقریباً تمام مصاحبه های او شامل سؤالاتی در مورد ژانر ابرقهرمانی است. با نزدیک شدن به اکران پروژه بعدی خود فیلم «Rebel Moon»، در نتفلیکس،  اسنایدر اکنون می تواند به مراحل بعدی خود فکر کند.

در خبر منتشر شده توسط هالیوود ریپورتر، زک اسنایدر گفت که علاقه مند به پیوستن به دنیای سینمایی مارول است. اما به شرطی که فیلم «Elektra» یا «Daredevil» را کارگردانی کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا