اخبار روز سینما

“زن عنکبوتی” در راه است!/ فیلمی که قرار است بینندگان را غافلگیر کند!

به گزارش پی ام آپ؛ تولید کنندگان فیلم “مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی” که در دومین فصل خود در حال عرضه است، اعلام کرده‌اند که ضمن ساخت فیلم سوم، قصد دارند پویانمایی “زن عنکبوتی” را نیز تولید کنند.

پس از حدود پنج سال، این فیلم با عنوان “مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی – Spider-Man: Across the Spider-Verse”، با جهش قابل توجهی نسبت به فیلم اصلی، در پیش‌نمایش‌های پنج‌شنبه آخر هفته نخست، به فروش ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار دلار رسیده است و انتظار می‌رود تا پایان هفته‌ی نخست، به فروش ۸۰ میلیون دلار برسد. بر اساس برخی پیش‌بینی‌ها، فروش این فیلم می‌تواند به حداکثر نود میلیون دلار هم برسد.

فیلم اصلی مرد عنکبوتی در سال ۲۰۱۸ با پیش‌نمایشی به ارزش ۳.۵ میلیون دلار، با فروش ۳۵.۴ میلیون دلار نیز در اولین هفته اکران، افتتاحیه بلندی خود را تجربه کرد.

زن عنکبوتی هم می آید؛ اکنون سومین فیلم مرد عنکبوتی با نام Beyond Spider-Man وجود دارد که قرار است در 29 مارس 2024 اکران شود و تهیه کنندگان می گویند که چند اسپین آف (روایت) از جمله لایو اکشن (ترکیب پویانمایی با اثر هنری زنده) مایلز مورالس و پویانمایی (انیمیشن) زن عنکبوتی هم در دست ساخت است.

امی پاسکال و آوی آراد تهیه کنندگان مرد عنکبوتی تایید کردند که فیلمی از زن عنکبوتی در دست ساخت است.

پاسکال گفت که زن عنکبوتی و مایلز مورالس را در لایو اکشن خواهید دید. آراد همچنین به طور خاص در مورد زن عنکبوتی گفت: طرفداران آن را “زودتر از آنچه انتظار دارند” خواهند دید.

اگرچه آنها نگفتند که کدام زن عنکبوتی فیلم را رهبری خواهد کرد؛ اما عیسی رائه و هایلی استاینفلد در فصل دوم مرد عنکبوتی در نقش های متفاوتی از زن عنکبوتی ظاهر شدند.

خروجی بعداً نقل قولی از استاینفلد در مورد صدای شخصیت داشت. این بدان معناست که او می تواند به دنبال زن عنکبوتی گوئن استیسی باشد.

در فصل دوم مرد عنکبوتی، بسیاری از بازیگران فیلم اول از جمله Shameik Moore در نقش مایلز مورالس، Hailee Steinfeld در نقش Gwen Stacy و Jake Johnson در نقش Peter B. Parker B. Parker بازگشته اند.

اوون گلیبرمن، منتقد ارشد فیلم، در نقدی برای Variety نوشت که «در میان مرد عنکبوتی» نه تنها داستان مایلز مورالس را گسترش می‌دهد، بلکه آن را به قلمروهای شگفت‌انگیز می‌برد که آن را به یک همراه معنوی واقعی برای فیلم تبدیل می‌کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا