اخبار روز سینما

زندگی فلاکت بار رضا عطاران اشک همه را در آورد! / بارکشی با نیسان! + عکس

رضا عطاران یکی از محبوب ترین هنرمندان تلویزیون ایران است که با انتشار عکسی از دوران ممنوع الکاری خود سخن گفته است. در ادامه جریان بارکشی با نیسان رضا عطاران را می‌خوانید.

به نقل از شمانیوز، رضا عطاران بازیگر، کارگردان و نویسنده خوبی است. رضا عطاران در مشهد به دنیا آمد و مادرش را در زلزله از دست داد. رضا عطاران با فریده فرامرزی ازدواج کرد. رضا عطاران و همسرش به دلیل شرایط ازدواج در ابتدای زندگی صاحب فرزند نمی شوند. عکس رضا عطاران و همسرش را در زیر مشاهده می کنید:

همسر رضا عطاران

همه بازیگران پس از پخش سریال ساعت خوش به دلیل  این که از شهرتشان کاسته شود به مدت 3 سال ممنوع الکار شدند اما عطاران پس از 1.5 سال تواسنت به کار برگردد.

او می گوید که در دوران ممنوعیت، برای گذران زندگی با یک وانت آبی به سوپرمارکت ها کالا می رساند.

رضا عطاران در سال 1373در سن 26 سالگی با فریده فرامرزی ازدواج کرد.خانم فرامرزی سابقه بازی در فیلم های مختلف را دارد و نامزد دریافت سیمرغ جشنواره شد.

این زوج که بیش از دو دهه از زندگی مشترکشان می گذرد، هنوز صاحب فرزند نشدند، در ابتدای ازدواج شرط کردند که هرگز صاحب فرزند نشوند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا