اخبار روز سینما

زمان پخش ژور کاری 2


اولین قسمت از فصل دوم «کاری زخمی» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با نام «بازگشت» جمعه 17 است. شهریور از فیلمو پخش خواهد شد. قسمت اول فصل دوم سریال زخوم کاری بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان جمعه 17 شهریور از فیلمو پخش خواهد شد.

فیلمنامه فصل دوم زخم کاری به صورت گروهی و زیر نظر محمدحسین مهدویان نوشته شده است و تهیه کنندگی این درام بر عهده محمدرضا تخت کشیان است.

در بیان داستان این قسمت آمده است: در غیاب مالک، مدعیان تاج و تخت یکی یکی می آیند و این آغاز هرج و مرج دیگری است…!

بازیگران فصل دوم سریال مشغول به کار بودند

طبیعی است که برخی از بازیگران فصل اول «ذوب کاری» در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. از زمان پخش این سریال توسط بازیگران سریال ذوب کاری، هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول تا کنون حضور داشتند. سریال این سریال هم در فصل دوم است. علاوه بر این بازیکنانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به لیست اضافه شدند. شنیده ها حاکی از آن است که چهره های جدید بازیگری برای اولین بار در «کاری زخمی 2» حضور خواهند داشت. «بازگشت» در سینماهای خانگی و نمایشی معرفی می شود.

یارا کاری 2 چند قسمت است؟

علیرضا جعفرزاده همچنین با انتشار سریالی از فصل اول یارا کاری نوشت: این درام یکی از ترسناک ترین سریال های تاریخ ایران بود و اگر از طرفداران این سریال هستید باید حواستان باشد. . احتمالا این فصل به صورت 15 قسمتی فیلمبرداری خواهد شد.

اسامی بازیگران سریال ژوگ کاری 2

بیوگرافی جواد عزتی

جواد عزتی با نام کامل محمدجواد عزتی در سال بیستم دی وی در سال 1360 در تهران به دنیا آمد. پدر این بازیگر که مادرش در قید حیات است در سال 1396 دار فانی را وداع گفت. او از دوران کودکی به فیلم های کمدی جری لوئیس از جمله بیماری جعلی علاقه داشت و از طریق دو برادر بزرگترش به سینما معرفی شد. متاسفانه یکی از برادران این بازیگر در سال 1400 درگذشت.

زندگینامه کمبوجیه متأخر

کمبوجیه در اواخر روز دوازدهم شهریور وی در سال 1354 در تهران به دنیا آمد. کامبیز درباز اصالتاً تنکبانی است و در حال حاضر متاهل و دارای یک دختر به نام «نیاز» است. آقای کامبیز فارغ التحصیل باسابقه بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. او در هنرستان الکترونیک تحصیل کرد، زیرا می خواست وارد دانشگاه هنر شود.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان در سوم شهریور ماه 1353 در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهرانسر و محله دریا بزرگ شد. پدر این بازیگر که اهل تهران است در سال ۱۳۷۲ درگذشت. پدرش ناخدای نیروی دریایی و مادرش معلم و اصالتا تبریزی است. این بازیگر یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است.

بیوگرافی الناز ملک بازیگر

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال پاییز متولد 1372 و اهل تهران است. او 174 سانتی متر قد دارد و یکی از بازیگران زن ایرانی است. او در کنار بازیگری، نوازنده خوبی است. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در بیشتر اجراهای امیر دژاکام شرکت کرد. خانم الناز ملک از هنرجویان و فارغ التحصیلان موسسه آزاد بازیگری زنده یاد امین تارخ و فرزاد موتمن است.

عوامل فصل دوم سریال ظهر کاری.

نویسنده و کارگردان: محمدحسین مهدویان

تهیه کننده: محمدرضا تخت کشیان

منشی صحنه: پوریا کاظمی فرد

مدیر تامین: فرامرز رضایی

دستیار کارگردان: حسین دیردار

برنامه نویس: بهمن حسین

جلوه های ویژه را می دانید: آرش آقا بیک

جلوه های بصری: امین پهلوان زاده

پشتیبانی فنی: علی شریف

بازیگران: کیومرث مرادی

کارگردان: میلاد اکبرنژاد

فیلمبردار: محمد فکوری نیا

مدیر تولید: پیمان حجازی

پشتیبانی تولید: مسعود رضا ملک لو

مالی: مهدی اسکندری

کار اداری: معصومه مخلص

برنامه ریزی: بهمن حسین

تدوین: سجاد پهلوان زاده

طراح صحنه و لباس: آرتا ماهان

طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی

میکس و مسترینگ: محمد سعید شایان

مدیر پروژه: کامران حجازی

خرید: فرامرز رضایی


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا