اخبار روز سینما

زمان پخش فصل دوم ظور کاری; فصل 2 با عنوان Return پخش خواهد شد

با پایان یافتن فصل اول سریال کاری کاری، مخاطب کنجکاو شده است. تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری بوده است. فصل دوم این سریال با نام بازگشت پخش خواهد شد.

سریال یارا کاری متاسفانه حاشیه ها زیاد و با صحنه های سانسور شده به هر حال شما دنبال کنندگان عزیز فیگار جزئیات و موانع مربوط به دنیای هنر را همه می دانید. چه در زمینه کتاب، موسیقی، تئاتر یا سینما. اخیرا این مشکلات و موانع گریبان سریال ها و برنامه های شبکه های خانگی را نیز گرفته است. البته به جز سریال هایی که بیشتر با آن ها آشنا هستید.

داستان سریال زخم کاری رمانی از بیست زخم کارگردان است. این رمان توسط محمود حسینی زاد که در سال ۱۳۸۴ نوشته شده است. اما در سال 1395 مجوز انتشار به آن داده شد. درست زمانی که محمدحسین مهدویان تصمیم گرفت یک زخم تجاری باز کند، آذر و مجوز انتشار این کتاب دی2019 لغو شد. فروش آن نیز ممنوع است. به همین دلیل عنوان این کتاب از عنوان زخم حذف شده است.

فصل اول سریال یارا کاری چندی پیش در قسمت 15 به پایان رسید. بعد از تمام حواشی، سانسور و انتقاد تمام شد. با این حال بازخوردهای خوبی که دریافت کرد این سوال را ایجاد کرد که آیا فصل دوم «غوغ کاری» فیلمبرداری می شود یا خیر. برای دریافت پاسخ سوال خود در قسمت دوم سریال یارا کاری با ما همراه باشید.

اولین قسمت از فصل دوم سریال «زخم کاری»، «بازگشت» به کارگردانی محمدحسین مهدویان. جمعه هفدهم شهریور 1402 منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری

آیا قسمت 15 آخرین قسمت خواهد بود؟

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری

این سریال با حضور جواد عزتی، رعنا آزادی ور، سیاوش طهمورث، هانیه طوسلی، سعید چنگیزیان، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، کاظم هژیرآزاد و الهه حصاری و معرفی دو بازیگر جوان مرتضی امینی تبار و سارا حاتمی ساخته شد. موفقیت اقتباسی متفاوت از رمان بیست زخم کاری محمود حسینی زاد.

سریال «ذوب کاری» در قسمت پانزدهم به پایان رسید و با توجه به واکنش زیاد مخاطبان، احتمال ساخت فصل دوم این سریال یکی از موضوعات مورد بحث کاربران فضای مجازی بوده است.

آیا فصل دوم یارا کاری وجود خواهد داشت؟

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری
فصل دوم یارا کاری کی پخش میشه؟

پاسخ محمدحسین مهدویان فیلمنامه نویس و کارگردان سریال به سوال آیا فصل دوم سریال کار می شود؟ در پخش زنده اینستاگرام خود قبل از آخرین قسمت سریال یارا کاری، آیا شانسی برای ساخت فصل دوم سریال زخم ها وجود دارد؟ اینجوری بود:

در حین طراحی و آماده سازی داستان «زخم» به فصل دوم فکر نکردیم. نمی توانم بگویم که فصل دومی وجود ندارد. اما طراحی داستان برای یک فصل پانزده قسمتی بود. مگر اینکه ایده ای داشته باشیم یا به دلیل واکنش هایی که داشتیم تصمیم به ادامه داستان بگیریم. اما هنوز برای فصل دوم چنین تصمیمی نداریم.

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری
فصل دوم یارا کاری کی منتشر میشه؟

و پس از ادامه زندگی با سارا حاتمی و گپ زدن با او به زندگی خود پایان داد. او به شوخی از نظرات کاربران استفاده کرد و گفت: آیا برای ساخت فصل دوم سریال شخصیت های زنده ای باقی مانده است، فعلاً اطلاعی ندارم، اما در صورت امکان فصل دوم را انجام می دهیم.

خلاصه فصل دوم یارا کاری

هنوز اطلاعات دقیقی از فصل دوم ظور کاری در دست نیست، اما اگر بخواهیم کمی بر اساس پایان فصل اول تصور کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم، باید منتظر بمانیم تا مالک از شر آن خلاص شود. خنجرها او غرش می کند و انتقام خود را از مافیایی که توسط پسران عمو هان ترتیب داده شده است می گیرد.

در پایان فصل اول، مالک که توسط دختر خانواده ریزآبادی با ضربات چاقو متعدد مجروح شده بود، احتمالا پس از فصل دوم، وظیفه ای را که در فصل اول دنبال می کرد، به پایان می رساند.

بازیگران فصل دوم سریال مشغول به کار بودند

طبیعی است که برخی از بازیگران فصل اول «ذوب کاری» در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. از زمان پخش آن توسط بازیگران سریال ذوب کاری، هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، مرتضی امینی تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال نیز حضور دارند. موجود در فصل دوم

علاوه بر این بازیکنانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به لیست اضافه شدند. شنیده ها حاکی از آن است که چهره های جدید بازیگری برای اولین بار در «کاری زخمی 2» حضور خواهند داشت. «بازگشت» در سینماهای خانگی و نمایشی معرفی می شود.

عوامل بررسی زخم سریال

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری
تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری
  • نوع: اجتماعی، خانوادگی
  • نویسنده: محمد حسین مهدویان
  • اخذ شده: بیست زخم از محمود حسینی زاد
  • مدیر: محمد حسین مهدویان
  • بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه طوسلی
  • آهنگساز: حبیب حظفر
  • تولید – محصول: ایران
  • زبان اصلی: فارسی
  • تعداد قطعات: فصل اول 15 قسمتی

تاریخ پخش فصل 2 یارا کاری

فصل جدید سریال 2 ذوب کاری به صورت اختصاصی برای پلتفرم فیلیمو تولید شده و قرار است به زودی از این پلتفرم پخش شود. طبق برآوردها این سریال که به سرعت مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد و روی آنتن می رود، بعید است تا قبل از پاییز 1402 اکران شود.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا