اخبار روز سینما

زمان پخش احتمالی پایتخت 7 مشخص شد

زمان پخش پایتخت 7 مشخص شد و امکان دارد این سریال در نوروز سال 1404 پخش شود؛ اما در این سری، شاهد غیبت برخی از بازیگران این سریال خواهیم بود.

طبق آخرین اخبار، «سارا و نیکا فرقانی اصل» (دو قلوهای سریال) و «مهران احمدی» در پایتخت 7 حضور نخواهند داشت. هنوز دلیل قطعی این موضوع مشخص نشده است؛ اما به نظر می‌رسد مشغله‌های کاری و یا تصمیمات شخصی، دلیل این غیبت باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


زمان پخش پایتخت 7 مشخص شد

با وجود این تغییرات، «سیروس مقدم» کارگردان پایتخت، از لوکیشن‌های جدیدی برای فصل هفتم بازدید کرده و امیدوار است که این سریال بتواند در نوروز 1404 به روی آنتن برود. «هومن حاجی عبداللهی»، بازیگر نقش «رحمت» در این سریال نیز با انتشار پستی در فضای مجازی، خبر از بازگشت پایتخت در نوروز 1404 داده بود.

«مهدی نقویان»، رئیس «سیمافیلم» نیز اعلام کرد که در صورت عدم وجود مشکل، سریال پایتخت جدید در سال 1403 پخش خواهد شد. انتشار این خبرها، بار دیگر شور و اشتیاق را به میان طرفداران پایتخت بازگردانده است. بسیاری از مردم منتظر هستند تا ببینند داستان جدید خانواده معمولی در فصل هفتم چه خواهد بود و با چه چالش‌ها و ماجراهایی روبرو خواهند شد.

زمان پخش احتمالی پایتخت 7

سریال پایتخت به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیون ایران، در طول سال‌های گذشته توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. داستان‌های طنز و اجتماعی این سریال، به خوبی توانسته است با اقشار مختلف مردم ارتباط برقرار کند و به همین دلیل، بسیاری از مردم منتظر هستند تا هر سال جدیدترین فصل این سریال را تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی زمان پخش احتمالی پایتخت 7 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا