اخبار روز

اعلام زمان‌بندی دقیق انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث!/جزئیات

زمان‌بندی انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه منتشر کرد. در ادامه اطلاعات کامل را ارائه می دهیم.

به گزارش منیبان به نقل از تجارت نیوز، طبق جدول زمانی منتشر شده، وراث متوفیان سال ۱۳۸۴ و قبل از آن در پانزدهم متوفیان سال 85 در تاریخ ۲۷ آبان، سال ۸۶ و ۸۷ در تاریخ ۱۱ آذر، سال ۸۸ و ۸۹ در ۲۵ آذر، سال ۹۰ و ۹۱ در تاریخ ۹ دی ماه، سال ۹۲ و ۹۳ در ۲۳ دی ماه، سال ۹۴ و ۹۵ در ۷ بهمن، سال ۹۶ و ۹۷ در ۲۱ بهمن، سال ۹۸ و ۹۹ در ۵ اسفند، سال ۱۴۰۰ و به بعد در ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲  باید با مراجعه به پورتال ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir وضعیت ارائه پرونده برای آغاز فرآیند واگذاری سهام متوفی به وراث با سامانه «میراث» انجام دهند.

لازم به ذکر است: طبق آخرین اطلاعات از سال ۱۳۸۴ تاکنون بیش از سه میلیون و 700 هزار نفر از سهامداران سهام عدالت فوت کرده اند و روز دوشنبه با افتتاح سامانه میراث، شرایط برای واگذاری سهام این افراد متوفی فراهم شد.

2 بانک به فرآیند واگذاری سهام متوفی به وراث پیوستند

بر اساس آخرین اطلاعیه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق، علاوه بر 44 کارگزار منتخب برای واگذاری سهام متوفی به وراث با سامانه «میراث»، 2 بانک پارسیان و ملت نیز در این کار مشارکت دارند.

باید بگوییم؛ در مراحل بعدی سایر کارگزاری ها و بانک ها نیز به این طرح ملی خواهند پیوست.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا