اخبار روز

زمان واریز 702 هزار تومان به بهزیستی و کمیته امداد فرا رسیده است


به گزارش مانیبان، سازمان بهزیستی اجتماعی و کمیته امام خمینی (ره) در پایان سال مبلغی را به عنوان عیدی برای مددجویان در نظر گرفته و در پایان سال به حساب آنها واریز می کنند. اما دو سالی می شود که این عیدی به حساب مشتریان واریز نشده و آنها منتظر آن هستند.

چند روز پیش خبری به نقل از صفحه توئیتر «کمپین معلولان» در رسانه ها منتشر شد که در آن ادعا شده بود عیدی دریافتی بهزیستی و کمیته امداد با یک ماه تاخیر پرداخت شده است. در این توییت نوشته شده بود: سرانجام عیدی ناچیزی به میزان نصف مستمری یک ماهه این افراد با احتساب بعد خانوار به دریافت کنندگان بهزیستی پرداخت شد. 273 برای یک نفره، 390 برای دو، 546 برای سه، 702 برای چهار و 858 هزار برای پنج.

پس از انتشار این خبر تعداد کمی از مددجویان خبر واریز را تایید کردند اما اکثریت مددجویان بهزیستی اعلام کردند که هیچ عیدی به آنها تعلق نمی گیرد و این خبر صحت ندارد.

پرداخت نشدن عیدی به متقاضیان بهزیستی و کمیته امداد در سال جدید و تکرار آن اعتراض آنها را برانگیخته است. در زیر می توانید برخی از نظرات متقاضیان مددکاری اجتماعی و کمیته مددکاری را در این زمینه مطالعه کنید.

یکی از کاربران نوشت: سلام چرا به ما معلولان عیدی نمی دهید؟ چقدر باید صبر کنیم؟

کاربر دیگری نوشت: بهزیستی عیدی توروخدا را پرداخت کنید؟ من یک پسر دارم!

نوروزی می گوید: سلام برای دخترم عیدی داده نشده است. چه کسی می خواهد این عیدی را بدهد؟ امسال برای دخترم لباس نخریدم. عدالت کجاست؟ هر کس مهمانی دارد به او کمک نمی کند. . من از کامپیوتر ماشین کرایه می کنم. به جای حرف می گوید عمل کردن.

دهمیری نوشت: با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همه بزرگواران و مسئولین کمیته امداد استان هنوز عیدی به ما نرسیده است در این ماه مبارک رمضان در فقر مطلق زندگی می کنم و دو فرزند پسر و پسر دارم a girl جناب عزیز از شما کمک می خواهیم تا بتوانیم برای این ماه غذا بخریم.

کاربر دیگری می گوید: سلام من یک بیمار دیالیزی با خانواده ای هفت نفره، چهار فرزند، همسرم و یک مادر مسن هستم.

جمیل نوشت: بهترین راه حل این است که این دولت مانند کارگران هر خانواده، ماهانه بین هشت تا ده میلیون حقوق ثابت بدهد و همه راضی باشند.

یاسر امامی نوشت: سلام امروز 3 روز عید نوروز است، هنوز عیدی کمیته امداد واریز نشده است، مردم نداریم، نداریم، نیاز داریم، چرا دروغ می گوییم؟

کاربر دیگری نوشته است: عیدی تا الان داده نشده، شما دو سه سال است که عیدی ما را خورده اید، اگر می خواهید عیدی به ما بدهید، ما هم معوقات عیدی داریم و شما هم باید پرداخت کنید، من می توانم. من نمی توانم 200 دلار برای کفش بگیرم.

منوچهر میگه: سلام توروخدا عیدی معلولین ما رو هم بپرداز ممنون.

کاربر دیگری نوشت: سلام دوست عزیز من هم مستمری بگیر بهزیستی هستم دیروز بعدازظهر نگاه کردم اما خبری از عید نیست. نبود

در این مقاله تنها بخشی از نظرات متقاضیان مددکاری اجتماعی و کمیته مددکاری منتشر شده است. تاکنون سازمان بهزیستی و کمیته امداد زمان دقیق واریز عیدی متقاضیان را اعلام نکرده اند و رسانه ها در این باره گمانه زنی کرده اند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا