اخبار روز

اعلام زمان فروش متری مسکن!

به گزارش پی ام آپ به نقل از اختاز نیوز، محمدرضا جواهری در جمع خبرنگاران از آغاز فروش باجه های خانگی در بورس در آینده نزدیک خبر داد و گفت: منتظر ابلاغیه بورس هستیم. سازمان. برای شروع فروش متری مسکن در بورس.

وی ادامه داد: فروش متری مسکن را از سه سال پیش در بورس آغاز کردیم و برای شروع این پروژه باید سازمان بورس تاییدیه بدهد و منتظر ابلاغ سازمان بورس هستیم.

مدیرکل گروه سرمایه گذاری مسکن با بیان اینکه اولین فروش کنتورهای مسکن سه ماه پس از ابلاغ سازمان بورس آغاز می شود، گفت: تاکنون تجربه فروش کنتورهای مسکن در کشور را نداشته ایم. اطلاعیه اطلاعیه سازمان بورس احتمالا تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.

جواهری در پاسخ به سوال ایلانا مبنی بر اینکه سازوکار فروش املاک به صورت متری و تفاوت آن با فروش مسکن توسط تعاونی ها چیست، گفت: در فروش متری ملک، ملک کاملاً تمیز است و خریدار می داند کجا و کجاست. جایی که او متر را خریداری کرده و از جزئیات پروژه اطلاع دارد.

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری مسکن در پاسخ به سوال ایلانا مبنی بر قیمت سهام و تعداد کنتورهای عرضه شده به مردم در زمان تحویل، تاکید کرد: زمانی که مردم در زمان تحویل یک کنتور را به هر قیمتی خریداری کنند، همان کنتور انجام می شود. در زمان تحویل پروژه به آنها تحویل داده شود. بدون توجه به قیمتی که سهام خریداری شده و قیمت خانه چگونه تغییر کرده است، می توان این کار را انجام داد و قیمت ها بر اساس عوامل متعددی مانند هزینه ساخت، زمین و تجهیزات محاسبه می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا