اخبار روز

زائران اربعین که گذرنامه خود را دریافت نکرده اند، اینجا را چک کنند تا در یک لحظه گذرنامه صادر شود.


به گزارش پی ام آپ، سرتیپ علی ذوالقدر رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز بیش از 3 میلیون و 100 هزار گذرنامه بین المللی صادر و برای متقاضیان پست شده است.

وی ادامه داد: از اول محرم تا امروز بیش از 835 هزار گذرنامه زیارتی صادر و تحویل زائران شده است و تعداد زیادی از زائران بدون مشکل با استفاده از این گذرنامه ها به عراق سفر کرده اند.

زائران اربعین بدون مهر گذرنامه از مرز خارج نشوند. عواقب جدی ترک بدون مهر برای زائران اربعین در عراق و هنگام بازگشت به ایران

اگر پاسپورت خود را در عراق گم کنیم چه کنیم؟ | آدرس مراکزی که باید در 4 شهر عراق مراجعه کنیم

ذوالقدر تصریح کرد: همچنین 570 هزار گذرنامه تاریخ مصرف گذشته که برای زائران صادر شده است به صورت رایگان تمدید شده است.

وی گفت: گذرنامه های زائر در مرزها مشکلی نخواهند داشت زیرا گذرنامه های صادر شده گذرنامه هایی هستند که کنترل نهایی را انجام می دهند و سامانه مرزی را در کنار اتاق چاپ گذرنامه قرار داده ایم و همه آنها بررسی می شوند و در صورت وجود آنها بررسی می شود. نخواند، دوباره صادر می کنیم تا زائران در مرزها دچار مشکل نشوند». و به راحتی عبور کنید

ذوالقدر در خصوص تاخیر در صدور گذرنامه گفت: امسال از طریق 2 پورتال اینترنتی و حضوری ثبت نام کردیم و در هنگام صدور گذرنامه از 3 سطح مشاوره گرفتیم که یکی از آنها اداره ثبت احوال است که می تواند مطابقت داشته باشد. اطلاعات ارائه شده توسط کاربر با اطلاعات ثبت شده و ممکن است در اداره ثبت احوال مغایرت یا نقصی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین افرادی که از مدت ها قبل اقدام کرده اند، چه کسانی که در سایت ثبت نام کرده اند و چه کسانی که هنوز گذرنامه خود را دریافت نکرده اند، می توانند همزمان با مراجعه به اداره گذرنامه، ایرادات گذرنامه خود را اصلاح کنند. گذرنامه صادر می شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: طبق توافقی که با کشور عراق داشتیم برای اتباع خارجی مقیم ایران گواهی اقامت صادر می شود و مشکلی برای ورود وجود ندارد و تاکنون بیش از 100 هزار گواهی اقامت برای اتباع صادر شده است. .


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا