اخبار روز سینما

ریحانه پارسا با انتشار این عکس از یکی از بازیگران اروپایی تقلید کرد!/عکس

ریحانه پارسا بازیگر معروف سینما و تلویزیون که مدتی به خارج از ایران مهاجرت کرده بود عکس جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرد. ریحانه پارسا بازیگر مشهور ایرانی متولد 1377 و اهل تهران است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری است و کارش از تئاتر آغاز شد. بازی ریحانه پارسا در در فیلم پدر یکی از درخشان ترین کارهای این بازیگر در کارنامه کاری اوست. ریحانه پارسا مدتی است که به ترکیه مهاجرت کرده و حواشی زیادی ایجاد کرده است.

ریحانه پارسا در عکس جدیدش شبیه یک بازیگر زن معروف خارجی بود

ریحانه پارسا در عکس جدید خود ژستی شبیه به آدری هپبورن گرفته است که توجه ها را به خود جلب کرده است.

ریحانه پارسا با انتشار عکس هایی از خود نوشت: جوان بودیم و جویای نام، سال هزارو سیصد و نود و پنج.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

گالری عکس های جدید ریحانه پارسا را ​​اینجا ببینید

ریحانه پارسا چندی پیش با انتشار توییتی جدید از ساخت فیلم زندگینامه ای خود با نام «به وقت یک ماه» خبر داد. ریحانه پارسا این فیلم را خودش کارگردانی کرده است. ریحانه پارسا بازیگر محبوب ایرانی که چند سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که به تازگی کارگردانی فیلم جدیدش را به پایان رسانده است.

ریحانه پارسا دو سال پیش به ترکیه مهاجرت کرد. او همسر سابق مهدی کوشکی بود، البته ریحانه پارسا پس از مهاجرت اعلام کرد که هرگز با کوشکی ازدواج نکرده است.

ریحانه پارسا در ترکیه دوستان زیادی دارد اما تا به امروز عکسی از دو نفر که به ازدواج و روابط عاشقانه اش دامن می زنند، منتشر نکرده بود که عکسی از فرد جدید زندگی اش منتشر کرد. بسیاری از کاربران با گذاشتن نظراتی ازدواج ریحانه پارسا را ​​در ترکیه تبریک گفتند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا