اخبار روز سینما

«ریحانا» برای تولد یک سالگی پسرش “رضا” سنگ تمام گذاشت!

ریحانا خواننده مشهور و شریک  او راکی ​​تنها چند روز پس از فاش کردن نام فرزندشان اولین تولد پسرشان را جشن گرفتند.

ریحانا و ایسپ راکی ​​اولین تولد اولین فرزند خود را جشن گرفتند و شایعات مربوط به نام پسرشان را تایید کردند.

ریحانا و A$AP Rocky روز شنبه اولین تولد پسرشان RZA را جشن گرفتند. آنها همچنین شایعات مربوط به دلیل انتخاب این نام غیر معمول را تایید کردند.

راکی، خواننده 34 ساله Isp، روز شنبه با انتشار عکس هایی در اینستاگرام خود اولین تولد پسرش را تبریک گفت. این خواننده رپ آمریکایی در توضیح این عکس ها نوشت: تولد اولین فرزندم مبارک.

نام اصلی این آقای رپر Rakim Atlaston Myers است. او در این پست اینستاگرامی نیز نگاهی پشت صحنه به زندگی خود را به طرفداران نشان داد. در این عکس ها این خانواده سه نفره لباس های جنایی خود را با یکدیگر ست کرده اند.

عکس های دیگری که او به اشتراک گذاشت نشان دهنده رابطه نزدیک ایسپ با پسرش است. در این عکس ها  خنده این پدر و پسر را مشاهده می کنید.

 

«ریحانا» برای تولد یک سالگی پسرش "رضا" سنگ تمام گذاشت!

منبع الهام نام عجیب و غیرعادی زوج خواننده!

تنها یک سال پس از تولد اولین فرزند این دو خواننده، نام او فاش شد. اکنون ایسپ راکی ​​تایید کرده است که نام پسر این زوج از خواننده قبیله وو تانگ رابرت فیتزجرالد دیگز، که به طور حرفه ای با نام RZA شناخته می شود، الهام گرفته شده است. پس از انتشار این خبر، طرفداران متوجه شدند که ریحانا، 35 ساله، ماه ها با پوشیدن تی شرت های قبیله وو تانگ به اولین فرزندش اشاره کرده است.

این زوج در حال حاضر در انتظار فرزند دوم خود هستند. در همین حال، به نظر می رسد راکی ​​و ریحانا پس از حضور در مت گالا به یک رویداد مهم دیگر اشاره کرده اند. ریحانا در این مراسم لباس عروسی از برند لوکس والنتینو به تن کرد.

این زوج رابطه عاشقانه خود را در سال 2020 آغاز کردند، اما در اوایل سال 2013 به دلیل همکاری در یک آهنگ با یکدیگر آشنا شدند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا