اخبار روز سینما

روایت کارگردان «حیط گمشاد» از مشکلات تولید این سریال. پهلان زاده: ممیزی ها به روح سریال لطمه ای نزد / نمی خواهم مثل مهدویان باشم

سجاده پهلوان زاده نیز مانند سریال سقوط دومین سریال خود با نام هیهیت گمشده را به توصیه محمدحسین مهدویان ساخت که از ساخت این دو سریال بهره برده اما علاقه ای به ساخت فیلم و سریال به سبک مهدوی ندارد.

به گزارش پی ام آپ، سجاد پهلوان زاده کارگردان سریال هیهیت گمشده در گفت و گو با فیلموشات درباره همکاری با محمدحسین مهدویان در این سریال گفت: یکی دو بار سر صحنه آمدند و چند بار هم به ما سر زد. در پیش تولید، اما من و احمد سلگی در روزهای ابتدایی فیلمنامه، مشاوره کلی را انجام دادیم. پس از آن احمد با تلاش فراوان و بدون استراحت شروع به نوشتن فیلمنامه کرد و من و آقای مهدویان فیلمنامه را می خواندیم. ما نظرات خود را به او رساندیم.

محمدحسین مهدویان در ساخت سریال های «سقوط» و «جایگاه گمشده» به عنوان مشاور در کنار سجاد پهلوان زاده حضور داشت.

وی با بیان اینکه سعی می کند در کارهایش به الگوی مهدویان پایبند نباشد و امضای خودش را دارد، تاکید کرد: در تمام این سال ها برنامه های آقای مهدویان را کنار هم گذاشتم و سینما را در کنار ایشان آموختم و تجربه کردم، البته نمی خواهم. فیلم را از مهدویان کپی کنید او هم نمی خواهد و مرا به تجربه های جدید تشویق می کند البته کپی برداری هم کار سختی است اما می خواستم به سلیقه خودم نزدیکتر باشم و فکر می کنم تا حد زیادی این اتفاق افتاد. از نظر شأن و منزلت جا دارد باز هم از مهدویان تشکر کنم به خاطر این همه سالی که نزد ایشان درس خواندم و برادرانه در سقوط و کرامتم به من کمک کرد».

سجاد پهلوان زاده در ادامه با بیان اینکه مهدی حسینی نیا توسط فیلمو انتخاب شد اما خیلی زود متوجه استعداد و مهارت این بازیگر شدند و حالا که ساخت سریال به پایان رسیده است معتقدند بهترین گزینه برای سریال است و حالا که او تکیه گاه سریال «هایهیت» به نام «گمشده» است.

پهلوان زاده گفت حسین نیا در سریال دو بار در خطر بود. وی توضیح داد: در اولین سکانس زمانی که مشغول فیلمبرداری از دعوای امیر و هاجر بودیم سینی پرتاب شده توسط خانم افشاری به پیشانی مهدی حسینی برخورد کرد و خونی که در این صحنه می بینیم زخمی بود که در واقع روی پیشانی او ایجاد شده بود. مهدی اخم نکرد و به بازی ادامه داد، شب آخر تیراندازی روی زمین افتاد و همان جا پیشانی اش را برید و به بیمارستان رفتیم و 25 بخیه به او زدند. بعد از عمل روی سرش با انگیزه و روحیه زیاد گفت امشب باید سجاد را ببریم.

روایت کارگردان «حیط گمشاد» از مشکلات تولید این سریال. پهلان زاده: ممیزی ها به روح سریال لطمه ای نزد / نمی خواهم مثل مهدویان باشم
سجاد پهلوان زاده می گوید مهدی حسینی پیشنهاد سکو برای بازی در سریال «جایگاه گمشده» بود.

این کارگردان درباره تغییرات ایجاد شده در این سریال نیز گفت: روح داستان ما با سانسور لطمه ای ندید، اما لحظاتی داشتیم که نمی توانست مشکلی ایجاد کند، با این حال از پخش و تماشای سریال ناراحت نیستم. چون قبل از این صحبت از پخش نشدن کل سریال بود، می گفتند این سریال بدون مجوز ساخته شده است، اما بیایید در مورد آن صحبت کنیم، نتیجه این بحث تنظیم سریال بود، اما خدا را شکر روح داستان بود. آسیب ندیده بود و خوشحالم که سریال در حال پخش است.”

آخرین قسمت از مینی سریال هیهت گمشاد به کارگردانی سجاد پهلوان زاده جمعه هفدهم شهریور منتشر خواهد شد

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا