اخبار روز

رنجروور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس

رنج روور مجموعه ای از خودروهای شاسی‌بلند سواری شهری ـ بیابانی (Off-Road) لوکس ساخته شده توسط لندرور است. این مجموعه خودروسازی در سال 1948 در یک نمایشگاه به جهانیان معرفی شد.

اس وی کارمل ادیشن 2024 یکی از محصولات اصلی برند رنج روور  است و قیمتی معادل 370000 دلار دارد که این قیمت آن را به گران ترین خودروی برند ذکر شده تبدیل می کند.

 اس وی کارمل ادیشن 2024 این تجهیزات مبتنی بر شاسی بلند یا نسخه ای با فاصله بین دو محور طولانی تر است. صندلی های کابین برای 4 سرنشین طراحی شده و دارای امکاناتی مانند یخچال و میز تاشو برقی می باشد.

برای بدنه از کد رنگ سرامیکی سفید براق استفاده شده که جذابیت های اس وی کارمل ادیشن را بیشتر کرده است رینگ های آلومینیومی 23 اینچی علاوه بر طراحی خاص خود دارای تم دو رنگ هستند که به نوبه خود بخشی از زیبایی کار است.

تولید مدل 2023 کارمل ادیشن به 17 دستگاه محدود شد اما رنج روور هیچ اطلاعاتی در مورد تعداد تولید Carmel 2024 نداده است. تنها تفاوت در این مرحله مربوط به افزایش قیمت 25000 دلاری است.

برخی منابع به تصمیم رنج روور برای فروش 7 واحد SV Caramel Edition 2024 اشاره کردند که احتمالاً همه اینها تا کنون پیش فروش شده اند.

همانطور که قبلا ذکر شد، در اینجا شاهد زیبایی طراحی مینیمالیستی هستیم که با استفاده از دستگیره های پاپ-آپ برای درها، بیکپارچگی بیشتری به ظاهر این خودرو داده اند. خط شانه آرام اما موثر، عناصر کرومی، ستون های تیره، شیب ملایم سقف و اصالت رنج روور به خوبی با هم ترکیب شده اند و هارمونی بی نظیری را به عنوان یک خودرو در مقابل مخاطبان ارائه می دهند.

جزئیات موتور در دسترس نیست، اما پیش بینی ها برای مدل 2023 یک موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر biturbo با 606 اسب بخار را نشان می دهد.

رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجروور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجروور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس رنجوور از گران قیمت ترین خودروی خود رونمایی کرد! / اس وی کارمل ادیشن یک خودروی لوکس تمام عیار! + عکس

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا