اخبار ورزشی

دو تیم “آرسنال و بایرن مونیخ” این بار برای جذب ستاره وستهام با یکدیگر رقابت می کنند!/ دکلان رایس با کدام تیم موافقت می کند؟

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، بایرن‌مونیخ، قهرمان بوندس‌لیگا، مدت زیادی است که با دکلان رایس، ملی‌پوش انگلیسی، در ارتباط بوده است و وستهام در صورت برآورده شدن خواسته‌هایش، ستاره خود را خواهد فروخت.

به گزارش اسکای آلمان، سرمربی بایرن مونیخ مستقیماً با رایس تماس گرفت تا در مورد انتقال احتمالی صحبت کند و گفته می شود که این ستاره آماده پیوستن به باواریایی ها است زیرا هم بازیکن و هم سرمربی یکدیگر را “تمجید” می کنند.

در همین حال، رسانه میرر گزارش می‌دهد که بایرن در حال آماده‌سازی پیشنهاد رسمی حدود ۹۵ میلیون پوندی به رایس است. با این وجود، چکش‌ها (وستهام) معتقدند رایس بیش از این ارزش دارد و آماده رد پیشنهاد اولیه قرمزها هستند.

با وجود تمام تلاش های بایرن، آرسنال همچنان در رقابت نقل و انتقالات قدرتمند به نظر می رسد. میکل آرتتا نیز از طرفداران سرسخت این هافبک است و از او می‌خواهد که فصل آینده نقشی محوری در ورزشگاه امارات داشته باشد، زیرا گرانیت ژاکا در شرف جدایی است. پیش از این توسط رسانه میرر فاش شده بود مقصد مورد نظر رایس، آرسنال است، اما هنوز مشخص نیست که آنها چقدر حاضرند برای جذب او بپردازند.

شکی نیست که این یک رقابت هیجان انگیز خواهد بود که در نهایت به این خواهد رسید که کدام باشگاه حاضر است بیشترین پول را برای جذب چنین بازیکنی خرج کند. پیام وستهم واضح است: آنها 120 میلیون پوند (137.76 یورو/150 میلیون دلار) برای رایس می خواهند و باید دید که آیا آرسنال یا بایرن می توانند با قیمت درخواستی خود مطابقت داشته باشند یا خیر.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا