اخبار روز سینما

رضا عطاران با سریالی جدید به شبکه سه بازگشت

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از پایگاه دانش سیما، سریال «بادل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی رضا نصیری شهرزایی از جمعه 28 با سریال «هفت سر اژدها» به پایان می رسد. اردیبهشت ماه ماه هر شب ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

در سریال «بادل» بازیگرانی چون شهرام قیدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداختند.

این سریال که درباره زندگی مردم محله است، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که نسل‌ها به عنوان عطاری کار می‌کنند، اما تغییر زمان آنها را با مشکلاتی مواجه می‌کند. نام شخصیت اصلی این سریال رضا عطاران است.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به مدیر تولید: علی خلیلی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی و جمال شمس، صدابرداری: بهروز عابدینی، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، دستیار اول: محمدرضا زاهدیان، دستیار کارگردان: محمدامین سلیمی اشاره کرد. راد، طراح صحنه: نیما حسنیا، طراح صحنه و لباس: فردیس رافعی، منشی صحنه: شیما باقری و مدیر خرید: محمدعلی محمدی.

«دکال» در شبکه چهار

در سال 2022 مینی سریال جدید 6 قسمتی «دکال» از بامداد جمعه 28 منتشر شد. اردیبهشت ماه به آنتن کانال 4 می رود. این اثر محصول سال 2022 انگلستان و به کارگردانی دیوید مک فرسون است و در ژانر درام، معمایی و علمی تخیلی می باشد.

امیلی همپشایر، ایین گلن و کالوین دمبا در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

داستان این مجموعه روی یک سکوی نفتی می گذرد. پلتفرمی که در آن اتفاقات عجیب و غریب و فرازمینی رخ می دهد. یک بیورینگ در زیر این پلت فرم عمل می کند و هدف آن نابودی زمین است. این موجود زنده انسان را از طریق خاکستری مسری آلوده می کند و موجی مهیب ایجاد می کند که هدف آن انقراض و نابودی بشریت است.

اولین قسمت این سریال جمعه 28 از دقایق ابتدایی بامداد پخش می شود. اردیبهشت ماه 6 شب متوالی شروع و ادامه خواهد داشت. همچنین زمان های تکرار این سریال در ساعت های 11:00 و 18:00 همان روز خواهد بود.

“مسافر” در چارچوب شبکه Ufuk

سریال سرگردان اثری از کشور کره جنوبی مشتمل بر 16 قسمت در ژانر عاشقانه، اکشن و هیجان انگیز از یکشنبه 23 پخش می شود. اردیبهشت ماه ماه هر شب حدود ساعت 23:00 به سمت افق طلوع می کند.

اولین سری از سریال عاشقانه اکشن و هیجانی «سرگردان» به کارگردانی یو این سیک و نویسندگی جونگ یونگ چول و جونگ کیونگ سون در سال 2019 در کره جنوبی، پرتغال و مراکش فیلمبرداری شد.

“سرگردان” یک درام کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که در آن چا دال گان (لی سونگ-گی) که آرزوی بازیگری اکشن را دارد، از یک سانحه هوایی جان سالم به در می برد و زندگی اش تغییر می کند و در راز درگیر می شود. توطئه ها با هدف افشای فساد ملی؛ گوهری (سوزی) برای حمایت از مادر و خواهر کوچکترش، به دنبال شغل ثابتی به عنوان کارمند دولتی می گردد و در نهایت به عنوان یک مامور NIS استخدام می شود.

همانطور که داستان پیش می رود و آنها به حقیقت نزدیک می شوند، درگیر توطئه های مخفی می شوند که تاریک تر و شوم تر از آن چیزی است که انتظار داشتند. آنها در تلاش برای افشای حقیقت و افشای همدستی دولت و دیگر قدرتمندان در این جنایت هستند.

علاوه بر جنبه سرگرمی کار شده با صحنه های اکشن و هیجانی، رویکرد سریال «سرگردان» افشای فساد سازمان یافته در ساختار سیاسی کره است. در جاهایی به ارتباط این سیاست با قدرت جهانی نیز اشاره شده است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا